Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › iPhone 3GS fast på iTunes loggan
-
AuthorPosts
-
Hoppas någon fortfarande är online för jag har världens jobbigaste problem..
Min iPhone 3gs vill inte hitta ut ur iTunes loggan, fastnar där jämt och ger felmeddelande 13 eller 1015. Har testat denna guide. https://www.iphoneinfo.se/forum/upplasning-och-jailbreak/11522-%5Bguide%5D-atgaerda-itunes-error-1015-a.htmlmen det verkar inte hjälpa heller.
EDIT, kom på en sak. Hur får jag telefon som vanligt? har fått det några gånger alltså när jag kan skriva in pin kod och öppna typ safari och diverse saker, kom på att om jag kommer dit så kanske jag kan sätta den i DFU mode och därifrån köra den genom redsn0w och bocka för “just enter pwned DFU mode right now” någon som har förslag/vet vad jag skall göra?
Sitter på en mac men har windows burk om det endast finns program till windows.
Har du sparat din shsh?
Testat att hålla in home knappen och samtidigt koppla in den till datorn?Ja jag har sparat SHSH, dock 4.2.1.
Det du menar är att jag ska försöka komma in i recovery mode? grejen är att jag är fast i en oändlig loop till recovery mode. det går inte att göra någonting med telefonen. Den visar bilden när en usb kabel ska kopplas till iTunes och därifrån kan jag inte göra någonting, har testat iReb, iRecovery, följt guider kört program via terminalen för att försöka få det att fungera, jag får upp error code 1015. (Har både windows & Mac tillgängligt) men alla guider för att komma ur error code 1015 fungerar inte, ingenting fungerar. snälla hjälp mig!!!! förstår verkligen inte hur jag ska göra. Vad jag än gör så kommer den tillbaka till iTunes loggan, någon som har ideér, tips, guider? Jag testar allt! skriv bara!Ingen som vet vad jag ska göra?! ganska frustrerade att inte ha någon iPhone… plus att jag har försökt med ALLT i drygt 4 timmar nu.
Om jag kör iREB och sen trycker att den ska fixa 1015 så gör den inte det, om jag bockar för den där skiten med PWNED DFU MODE så vill den fortfarande inte jaila, då ger den mig felmeddelande 13 istället för 1015..
hej prova och kör tinyumbrella och ta dig ur recovery.. det fick jag lov att göra och det funkade perfekt ..
MVH jocke
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.