iPhone 3GS fast vid Apple loggan

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak iPhone 3GS fast vid Apple loggan

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 21

Följde en guide för att disabla launchdaemons som var SAFE att disabla.
    Efter omstart fastnar den vid Apple loggan. Det går att sätta telefonen i DFU-läge men om jag gör en restore försvinner alla bilder och filmer jag tagit senaste veckorna, (sen jag synkade senast).

Vill undvika detta om det går. Har bilder och filmer från en konsert där.
    Kan jag få tag på bilderna på telefonen på nåt sätt innan jag gör en restore elelr är jag fucked? 🙁

steffeiphone
    Participant
    Post count: 799

@chrisofsweden 67341 wrote:

Följde en guide för att disabla launchdaemons som var SAFE att disabla.
    Efter omstart fastnar den vid Apple loggan. Det går att sätta telefonen i DFU-läge men om jag gör en restore försvinner alla bilder och filmer jag tagit senaste veckorna, (sen jag synkade senast).

Vill undvika detta om det går. Har bilder och filmer från en konsert där.
    Kan jag få tag på bilderna på telefonen på nåt sätt innan jag gör en restore elelr är jag fucked? 🙁

Det ska gå om du har Jailbreak, testa detta isåfall YouTube – How to fix an iPod touch stuck on the apple boot logo (open SSH NOT needed)

Chrisofsweden
    Member
    Post count: 21

Tack för tipset men jag hade redan testat det. Min iPhone connectade aldrig riktigt så jag kunde komma åt den med iFunBox. Istället startade den om efter 5 minuter… Blev till slut tvungen att restora den iallfall 🙁

AjjjFaaan
    Member
    Post count: 1

Vet någon exakt hur man gör när den inte vill starta och man inte har tillgång till en dator?

Det hände mig nyss och jag prövade att hålla in knapparna samtidigt och släppa dem i olika varianter och när jag nästan hade gett upp så startade den, fast jag är inte helt säker på hur jag gjorde… 🙂

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.