iphone 3gs fastnat med svart skärm..

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone iphone 3gs fastnat med svart skärm..

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 8

Hej.. jag har en 3gs här 4.0.1 som efter jailbreakning och upplåsning har fastnat med svartskärm då man ska starta den.. jag gick in på Inställningar – Allmänt – Återställ – Radera allt innehåll och inst eftersom jag inte orkade radera alla mina kontakter hand för hand och nu blev det så här.. någon som vet vad jag kan göra för o fixa telefonen?

Edit; nu kan man inte ens stänga av telefonen utan bara restarta.. och när jag gör det så visas den att den laddar sen efter ett tag så fastnar strecken och telefonen står i vänteläge fast inget händer..

basaric
    Member
    Post count: 8

Nu när jag fixat det så sitter jag på 4.0.2 efter återställning i Itunes.. riktigt irriterande att jag inte kan jailbreka telefonen eller låsa upp den.. finns det någon enkel guide till downgrade från 4.0.2 > 4.0.1

muffins
    Member
    Post count: 1906

@basaric 77773 wrote:

Nu när jag fixat det så sitter jag på 4.0.2 efter återställning i Itunes.. riktigt irriterande att jag inte kan jailbreka telefonen eller låsa upp den.. finns det någon enkel guide till downgrade från 4.0.2 > 4.0.1

Om du har sparat din SHSH-fil för 4.0.1 hos cydia så kan du nergradera.
    Vet du om att du har sparat 4.0.1 SHSH-fil hos cydia?

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.