Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › iPhone 3GS Gummilist?
-
AuthorPosts
-
Fick hem min 3GS för en vecka sedan, såg andra dagen att uppe i högra hörnet på gummilisten (som sitter mellan glaset och krom listen) är på nått sätt skaft eller vad man ska säga. Man måste kolla väldigt noga i skarpt ljus för att se det.
Jag lämnade in den hos Telia och fick hem en helt ny telefon idag. syns på serie nummer mm. att den är helt ny.
Det sjuka är att den nya telefonen har likadant på listen.
Är det bara jag som lyckas fått så på TVÅ st. eller har ni alla likadant?
På framsidan, precis mellan display glaset och där kromlisten börjar
Tänkte bara säga att det blev så på min iPhone 3G så tänkte jag “vad f*n är detta då” smart som jag är drog jag bort hela skitet. Använde dock luren i 1 år utan problem. Listen är tydligen skydd för fukt enligt support för er som vill veta
Jag har också en sådan såg ja nu. Låt den sitta kvar, för e de som mevvan säger att de e fuktskydd så är den rätt bra att ha där.
Sunkigt av telia att inte veta om det bara…
@pear 41275 wrote:
Jag har också en sådan såg ja nu. Låt den sitta kvar, för e de som mevvan säger att de e fuktskydd så är den rätt bra att ha där.
Sunkigt av telia att inte veta om det bara…
Ja självklart är det bra att låta den sitta och inte dra bort sen som jag gjorde haha. Iaf så var det teknikerns på inlife som sa att det va fuktskydd:)
Jag orkar inte störa mig på det längre så jag återställde den och kommer att lämna tillbaka den till Telia i morgon. Får jag 3st telefoner i rad som har så får jag nog leva med att dom kan se ut så.
Gör ett sista försök iallfall
@zyper 41239 wrote:
På framsidan, precis mellan display glaset och där kromlisten börjar
Förstår inte problemet? Hänger det ut en extra flärp och ser ful ut på din eller vad? Den väldigt tunna listen ska ju vara där, antar att de har förbättrat tätningen för att slippa problem med damm under glaset etc.
@jompao 41351 wrote:
Förstår inte problemet? Hänger det ut en extra flärp och ser ful ut på din eller vad?
Problemet är att den listen som sitter där är trasig, är en stor glipa i den, alltså inte tät, o det är bara i ena hörnet, resten av listen sitter som den ska.
Edit: här en en bild på den:
http://img139.imageshack.us/img139/2863/dsc02251.jpg@zyper 41362 wrote:
Problemet är att den listen som sitter där är trasig, är en stor glipa i den, alltså inte tät, o det är bara i ena hörnet, resten av listen sitter som den ska.
Edit: här en en bild på den:
http://img139.imageshack.us/img139/2863/dsc02251.jpgInte så säkert att det är en otätt under men ser ju lite trist ut. Inget sånt på min 3GS i alla fall.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.