Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › iPhone 3gs jailbreak problem,
-
AuthorPosts
-
har nu försökt allt. jaolbreak funkar, men mobilen hittar ingen operatör. alls….. provat med olika kort. startat om flera ggr. fattar inte! vad kan vara fel?
4,1 jailbreakad med både limera1n och greenp0ison.
hela fliken med operatör har försvunnit från inställningar :O
kan inte hitta fliken där det står, inställningar->om-> oxh sedan vad står det under?
om det är modemfirmware som det står under så är det 05.14.02
nej jag vet, men jag vill bara få mobilen att funka. svenskköpt och allt. halebopkort i, har testat att återställa telefonen, men den hittar ingen operatör!
kan man få bort jailbreaket så att det funkar?
Den är inte låst till en annan operatör än halebop då? Ditt sim kort är inte låst så du råkat trycka bort lås upp eller så? Då menar jag pin koden 🙂 Du har inte råkat sätta igång flygplansläge av misstag?
Vad har telefonen för modellnamn? Det hittar du under inställningar > Om
Har Återställt 4ggr redan, försöker nu igen…… Men det går kne att aktivera helgonen med simkortwt, står att det har lösen o skit….
@le1 80999 wrote:
Har Återställt 4ggr redan, försöker nu igen…… Men det går kne att aktivera helgonen med simkortwt, står att det har lösen o skit….
Den går alltså inte att aktivera i iTunes? Antagligen är det där problemet ligger då, skulle jag tro. Du har inget annat simkort du kan aktivera telefonen med?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.