Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Iphone 3gs Problem.
-
AuthorPosts
-
Hej, har fått problem med min Iphone efter bara 2 veckors “ärligt” användande.
Det började när jag skulle uppdatera telefonen och det hängde sig någonstans.
Efter det så får jag inte upp telefonen i någon dator/itunes (har testat mer än en).
På skärmen visas endast en figur som menar att jag ska ansluta telefonen till itunes. När jag försöker återställa telefonen händer inte mycket håller inne knappar äpplen kommer fram men inget händer, håller inne i 10 sekunder 20 sekunder 80 sekunder släpper den ena knappen släpper den andra knappen.
Jag är inte intresserad av att jailbreaka telefonen eller något annat som tar dess oskuld.
Hoppas någon kan hjälpa mig jag har letat efter någon som har samma problem men hittar inte något som är exakt samma.
Tack för hjälpen!
@derelict 73976 wrote:
Hej, har fått problem med min Iphone efter bara 2 veckors “ärligt” användande.
Det började när jag skulle uppdatera telefonen och det hängde sig någonstans.
Efter det så får jag inte upp telefonen i någon dator/itunes (har testat mer än en).
På skärmen visas endast en figur som menar att jag ska ansluta telefonen till itunes. När jag försöker återställa telefonen händer inte mycket håller inne knappar äpplen kommer fram men inget händer, håller inne i 10 sekunder 20 sekunder 80 sekunder släpper den ena knappen släpper den andra knappen.
Jag är inte intresserad av att jailbreaka telefonen eller något annat som tar dess oskuld.
Hoppas någon kan hjälpa mig jag har letat efter någon som har samma problem men hittar inte något som är exakt samma.
Tack för hjälpen!
Testa ett annat usb uttag i datan, eller en annan data, kanske inte förses med tillräckligt med ström
Aj då, en abrubt avbruten firmwareuppdatering/ROM-flashning är i princip det enda som kan totalsabba så delikat elektronik som en iPhone.
Testa att sätta den i DFU-mode (läs FAQn i min signatur) och var extremt noggrann med att time:a knapptryckningarna
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.