Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › iPhone 3Gs Unboxing
-
AuthorPosts
-
mums 🙂 lyckliga jävlar som kan köpa sig en sån 😛 måste försöka sälja min 3G så kanske jag kan köpa en, men ska köpa moppe till sommarn också så det kan bli svårt att ha råd 🙁
@Äppelphone 35283 wrote:
mums 🙂 lyckliga jävlar som kan köpa sig en sån 😛 måste försöka sälja min 3G så kanske jag kan köpa en, men ska köpa moppe till sommarn också så det kan bli svårt att ha råd 🙁
Skall nog köpa en sedan och kolla så mycket snabbare den är.
@Mr Fyhr 35287 wrote:
Skall nog köpa en sedan och kolla så mycket snabbare den är.
Najs 🙂 ska försöka sälja min till min iphone beroende polare 😛 vad tror ni jag kan sälja min för? sitter power support crystal skärmskydd på och jag har använt silikon skydd så inga repor alls på den 🙂
På blocket tror jag dom säljs för ca 4000 och uppåt.
Ok tack 🙂 någon som vet något om priser på nya 3GS har i sverige då? I italien läste jag någon stans att 16 gig kommer kosta 6300 och 32 gig 7300 .
@Mr Fyhr 35361 wrote:
På blocket tror jag dom säljs för ca 4000 och uppåt.
Mna kan nog räkna med att priset är på väg ner rätt snabbt, många som vill sälja och skaffa 3G S. Sen finns det fortfarande de som vill sälja sin 2G 8GB för 3.000:- lycka till…
Sant. När 3GS släpps så kommer nog 3G att sjunka rejält som du säger så passa på och sälj nu äppel
@Mr Fyhr 35539 wrote:
Sant. När 3GS släpps så kommer nog 3G att sjunka rejält som du säger så passa på och sälj nu äppel
okej ska försöka, sälja så får jag klara mig med min gamla w810i ett tag 😛 men jag måste veta priserna på den nya innan jag säljer.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.