iPhone 3GS Unlock med redsn0w jailbreak och ultrasn0w

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak iPhone 3GS Unlock med redsn0w jailbreak och ultrasn0w

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 44

redsn0w-win_0.8 (incl. 3GS, hactivate)
    redsn0w-linux_0.8 (incl. 3GS, hactivate)
    redsn0w-mac_0.8 (incl. 3GS, hactivate)
    Ultrasn0W 0.8 (incl. 3GS support)

Dev-Team Blog har släppt redsn0w och ultrasn0w till 3G och 3GS nu.

TwiZteD
    Member
    Post count: 238

Wooohooo, man blir sugen på en 3Gs nu …frågan är ska man köpa en svensksåld när den väl kommer i slutet av månaden eller ska man importera en ifrån USA, hmmz

// TwiZteD

Maker
    Member
    Post count: 44

@twizted 37101 wrote:

Wooohooo, man blir sugen på en 3Gs nu …frågan är ska man köpa en svensksåld när den väl kommer i slutet av månaden eller ska man importera en ifrån USA, hmmz

// TwiZteD

Ja frågan e om den som kommer till Sverige har 3.0 eller 3.1 hmmm törs man vänta?

TwiZteD
    Member

@maker 37102 wrote:

Ja frågan e om den som kommer till Sverige har 3.0 eller 3.1 hmmm törs man vänta?

Duh, tänkte jag inte på 🙁
    Men den lär bli JB säkert relativt snabbt igen ?

How to Jailbreak Your iPhone 3GS on OS 3.0 Using RedSn0w (Windows)

iClarified – iPhone – How to Jailbreak Your iPhone 3GS on OS 3.0 Using RedSn0w (Windows)

Är det bäst att köpa ifrån USA eller Italien ?
    Sugen på en 32 gb svart

// TwiZteD

stickaaan
    Member
    Post count: 259

Jag köper lätt min i Sverige. Kommer ju förmodligen inte skilja något i pris alls, och då har du ändån garantin i Sverige. Dom enda av dom “större” operatörerna som inte kommer sälja den är väl Tele2/Comviq? Så dom flesta här inne kommer ju kunna fortsätta använda sitt egna simkort 🙂

TwiZteD
    Member

@stickaaan 37105 wrote:

Jag köper lätt min i Sverige. Kommer ju förmodligen inte skilja något i pris alls, och då har du ändån garantin i Sverige. Dom enda av dom “större” operatörerna som inte kommer sälja den är väl Tele2/Comviq? Så dom flesta här inne kommer ju kunna fortsätta använda sitt egna simkort 🙂

Köpte min 3g för 4000 kr helt ny och inplastad, sv såld med allt.

Men att ge ca 9.200 kr för en 3gs ifrån Italien eller USA, det tar emot lite faktiskt, det är jävla mkt pengar….

Blir nog att vänta och snacka med telenor om dom inte kan göra en bra deal om man binder sig i 24 månader eller nått, har varit kund där sen dom tog över vodafon, så det är ju ett tag.
    Någon deal får dom fan lösa till trogna företagskunder 🙂

// TwiZteD

stickaaan
    Member
    Post count: 259

@twizted 37107 wrote:

Köpte min 3g för 4000 kr helt ny och inplastad, sv såld med allt.

Men att ge ca 9.200 kr för en 3gs ifrån Italien eller USA, det tar emot lite faktiskt, det är jävla mkt pengar….

Blir nog att vänta och snacka med telenor om dom inte kan göra en bra deal om man binder sig i 24 månader eller nått, har varit kund där sen dom tog över vodafon, så det är ju ett tag.
    Någon deal får dom fan lösa till trogna företagskunder 🙂

// TwiZteD

Ja 9200 för en telefon där nereifrån är det ju inte värt. Det ryktas ju att Tre (3) kommer sälja sin för 0kr om man binder sig för ett abonnemang för 399 kr i månaden, pengar som man får lov att använda till vad man vill. Det låter isåfall som en bra deal!

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.