Front page › Forums › Köp & Sälj › IPhone 4 16GB låst till Tre – Nyskick
-
AuthorPosts
-
Hej!
Jag säljer min iPhone 4 16GB svart, låst till Tre,
levereras i originalförpackning med alla tillbehör.Har fått mobilen från jobbet så darför inget kvitto
men skriver köpekontrakt med alla kunder jag säljer till
så det inte blir nåt krångel.Program som ingår:
Tomtom Europe värde c.a 900 kr
Navigon Europe värde c.a 900 krMobilen hämtas helst i Mariestad men kan skickas också om så önskas.
Så länge annonsen finns kvar är mobilen kvar.
Är det nåt ni undrar eller vill få fler bilder på
mobilen så är det bara säga till så fixar jag det.Pris: 4500
Bara för att få klarhet i annonsen, man får alltså ta över ditt itunes konto där du köpt tomto och navigon europe?
Nej jag överlämnar inte mitt konto till nån annan, telefonen är jailbrekad så darför finns både TomTom och Navigon installerade.
Har även SSH sparade för 4.2.1 och fram till 4.3
Med andra ord så kostar inte de där programmen 900kr st utan är gratis och olagliga ?
@iPhoneReservdelar.se 89082 wrote:
Med andra ord så kostar inte de där programmen 900kr st utan är gratis och olagliga ?
Så lär det ju vara.
Det har ni rätt i, men om man inte laddar ner dom grattis så kostar dom så.
Det viktigaste är väl att programmen finns där och man kan utnyttja dom.@iPhoneReservdelar.se 89082 wrote:
Precis min tanke och dit jag ville komma med min fråga.
Annars kan man ju installera allt som är jättedyrt via jailbreak och sen få annonsen att se “jättebra” ut, när det egentligen inte kostat något alls. Ingen vits att skriva att det är värde på 900kr om det nu inte är så att man får ta över en laglig licens.
Värdet via jailbreak = 0kr. Det som är stor del av att använda jailbreak. Alltså har det inget värde om det är via en crack.Och ja, dom går ju att utnyttja om man vill ha jailbreak eller tills man behöver installera om, sen får man ju jailbreaka igen för att kunna ladda ner dom själv. Eller om man inte vill ha jailbreak så är dom värdelösa ändå.
Förlåt om jag “skräpar” ner tråden, men känns lite som om du försöker sälja något till din egen förtjänst för något som egentligen är gratis, inget folk brukar göra i vanliga fall. Och det är klart man reagerar på det.
Mobilen såld.. tack för er uppmärksamhet!
Jag tycker att det är väldigt tråkigt att det inte finns ett enda abonemang i hela Sverige som ger fria sms till utlandet.
Jag tror att det inte bara är jag som skulle bli väldigt glag och dessutom oerhört nöjd om detta infördes!
Tänk på alla våra vänner utanför sveriges gränser!
@ana090808 89226 wrote:
Jag tycker att det är väldigt tråkigt att det inte finns ett enda abonemang i hela Sverige som ger fria sms till utlandet.
Jag tror att det inte bara är jag som skulle bli väldigt glag och dessutom oerhört nöjd om detta infördes!
Tänk på alla våra vänner utanför sveriges gränser!
Kolla Halebop, mitt abb. ska i alla fall ha fria sms till samarbetspartners i utlandet (de har en lista på hemsidan), vet dock inte hur det fungerar då jag inte varit utomlands sedan jag tecknade abb. Men in på hemsidan och kolla.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.