Iphone 4 baseban/modemfirmware 02.10.04, jailbreak?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak Iphone 4 baseban/modemfirmware 02.10.04, jailbreak?

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 3

Jag var på semester i USA och passade på att handla en iphone 4 32GB med tanke på hur billig dollarn är nu, och att jag anser att priserna i Sverige är löjliga.

Hursomhelst:

baseband/modemfirmwaren är 02.10.04, har googlat lite och hittat det här, Limesn0w to Unlock iOS 4.1 baseband 2.10.04 on iPhone 4? | Gadgets DNA , verkar som att något är på G men inte mer än så.

Är det möjligt att jailbreaka min iphone 4, så att jag kan använda svenskat simkort, eller finns ingen jailbreak tillgänglig än?

Tacksam för all hjälp jag kan få.

blajeans
    Member
    Post count: 73

Finns ingen unlock tillgänglig ännu men är nog på G vilken dag som helst. iOS4.2 släpps den 12:e november och unlocken hoppas vi kommer strax efter detta.

Xelution
    Member
    Post count: 3

@blajeans 82723 wrote:

Finns ingen unlock tillgänglig ännu men är nog på G vilken dag som helst. iOS4.2 släpps den 12:e november och unlocken hoppas vi kommer strax efter detta.

Tackar för svaret!:laugh:

apple 3g
    Member
    Post count: 482

@blajeans 82723 wrote:

Men det stog för 3G och 3GS . Stog inte för iphone 4

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.