iPhone 4 började brinna…

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone iPhone 4 började brinna…

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Member
    Post count: 64
    Tobbe_L
    Member
    Tobbe_L
    Member

iPhone 4 lutar mer och mer åt ett fiasko, bara jag som tycker det eller?

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Fattar ni inte att bloggarna/siterna greppar minsta halmstrå för att få traffic och röra upp lite mediadamm i en förövrigt mediasval sommar? Littorin, Afghanistan, World Cup och dödshetta i Milano rör knappast upp några känslor…

steffeiphone
    Participant
    Post count: 799

Håller med Freebo, har många gånger läst om problem på nya produkter vilket lugnar sig med tiden. Är övertygad om att Apple har fixat problem (om de nu verkligen existerar) innan iPhone 4 släpps i Sverige och de andra länderna den 28 Juli.

PS. Även de andra iPhone’s har fattat eld…:
    iogp1zvniknymo2nm3o3myo.jpg

mrsmart
    Member
    Post count: 287

Är ganska nöjd trots allt att jag sitter här med mig vanliga 3GS:a, visst nya saker har alltid fler fel enligt media till en början, men mängden fler på denna 4:a slår alla rekord. Nu har ju tom. Apples aktier sjunkit, måste vara första gången på ett sekel 😀

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

Påminner om Xbox360 där strömsladden tog fyr för att den satt snett.

Människor med iPhone: Om du är rädd för att din iPhone ska börja brinna, ta en tandpetare och rensa i uttaget på din iPhone och bli förvånad hur mycket djur och natur din iPhone samlar upp.

Jag själv hittade ett kompakt halmstrå i min iPhone, tänk om min telefon hade börjat brinna?

Merlinen
    Member
    Post count: 15

Svårt att säja varför det vart så där.

Efter som laddaren var i så kan det ju ha oskat eller något annat fel.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.