iPhone 4 borstat stål baksida

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone iPhone 4 borstat stål baksida

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Member
    Post count: 48

Hej, är det någon som vet någon svensk butik eller privatperson som säljer baksidor (alltså inte skal) i borstat stål? Helst någon som kan ta emot paypal.

youfixit
    Member
    Post count: 81

@filip961122 90346 wrote:

Hej, är det någon som vet någon svensk butik eller privatperson som säljer baksidor (alltså inte skal) i borstat stål? Helst någon som kan ta emot paypal.

Hej,

Vi kommer att ta in utvalda skal till iPhone 4. En av dessa ska vara borstat stål. Vill du hålla ut i någon vecka så besök gärna oss.

imported_pongo
    Member
    Post count: 893

han skrev faktiskt (inte skal)
    antar att han vill byta ut hela baksidan mot borstat stål.
    någon får rätta mig fall jag har fel, men visst finns det bara en vit baksida som man kan köpa?

youfixit
    Member
    Post count: 81

@pongo 90430 wrote:

någon får rätta mig fall jag har fel, men visst finns det bara en vit baksida som man kan köpa?

Oj, jag läste fel!

Vi kommer att ta in olika baksidor till iPhone 4 även.

Det finns fler än vit, baksida till iphone finns i alla möjliga färger. Finns även i porslin med olika motiv.
    Genomskinlig är en av mina favoriter.

Håll utkik på Fixa din trasiga iPhone! | YouFixIt. Vi kommer att ha några olika färger och material inom en snar framtid.

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

@pongo 90430 wrote:

Kolla på e-bay det finns, gröna, gula röda osv.
    Hur vida kvaliteten är låter jag vara osagt.

Tobbe_L
    Member
    Post count: 64

@filip961122 90346 wrote:

Jag har kontaktinfo till en kille från örebro som har baksidor i borstad alu. jag har sj beställt från honom och fick bakpanelen 2 dagar senare MED skruvmejsel (uppge bara vilken du ska ha vanlig liten 4-stjärna eller 5 stjärns torx).

Är det intressant så kan jag skicka detaljerna till dig, eller så söker du på blocket tills du hittar hans annons, den finns där!

Bytade min baksida på ca 30s o f*n vad snygg den blev!:cool:

Tobbe_L
    Member
    Post count: 64

Du har fått PM! 🙂

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

Vi har nu själva fått in lite baksidor som är genomskinliga samt i metall ( borstad stål)
    kika gärna in i vår webshop.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.