iPhone 4 England garanti, leverans m.m.

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone iPhone 4 England garanti, leverans m.m.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 3

Tjenare.

Har en god vän till mig som snart ska åka till England. Och jag funderar lite över hur han smidigast ska kunna hämta hem en iPhone 4 till mig.

Hur skall man gå till väga? Går den att köpa över disk olåst eller måste den köpas via deras apple store för att sedan levereras till någon adress?
    Gäller garantin för min iPhone i Sverige om jag köper den i England? Och en försäkring ska väll inte vara några problem att teckna här hemma i Sverige antar jag.

Jag har sökt lite i forumet och har inte riktigt fått några skarpa svar på dessa frågor och därför är jag väldigt tacksam för svar och information som ni möjligtvis har.

SomethinG
    Member
    Post count: 363

@klegg 73210 wrote:

Tjenare.

Har en god vän till mig som snart ska åka till England. Och jag funderar lite över hur han smidigast ska kunna hämta hem en iPhone 4 till mig.

Hur skall man gå till väga? Går den att köpa över disk olåst eller måste den köpas via deras apple store för att sedan levereras till någon adress?
    Gäller garantin för min iPhone i Sverige om jag köper den i England? Och en försäkring ska väll inte vara några problem att teckna här hemma i Sverige antar jag.

Jag har sökt lite i forumet och har inte riktigt fått några skarpa svar på dessa frågor och därför är jag väldigt tacksam för svar och information som ni möjligtvis har.

Garantin gäller inte i sverige om du köper den i England då får du lämna in den i England igen , om du vill ha en olåst telefon med garanti i sverige är nog 3 dom enda som säljer Olåsta , dock göra dom detta endast över disk i butik.

klegg
    Member
    Post count: 3

Okej, får ha en duktig försäkring i så fall. Är det någon som vet hur lagerstatusen för iphone 4 i England ser ut? Är det lika slutsålt där som hemma i Sverige?

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.