iPhone 4 får inte kontakt med iTunes

Front page Forums Övriga ämnen iPhone 4 får inte kontakt med iTunes

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 3

Hejsan.

Min iPhone 4 strular på ett sätt som jag inte har varit med om förut. Jag anslöt den till datorn med iTunes igång och gick därifrån ett tag. När jag kom tillbaks så visade telefonen att den ville bli ansluten till iTunes. Den är givetvis ansluten, men iTunes ser inte telefonen och telefonen vägrar göra något annat än att skrika efter iTunes.

Nu kan jag bara hoppas på att den stora visdomen på interwebs kan lösa detta.

Detta har jag testat:

Startat om telefonen både med och utan laddare inkopplad, men den återgår bara till “anslut till iTunes”-skärmen.

Startat om iTunes med telefonen ikopplad.

Startat om datorn.

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

Har du startat om telefonen genom att hålla sleep och hemknappen tryckta sammtidigt i ca 20 sec (när äpplet dyker upp på skärmen så släpper du båda knappar)

Pocket Universe
    Member

@iPhoneReservdelar.se 89774 wrote:

Har du startat om telefonen genom att hålla sleep och hemknappen tryckta sammtidigt i ca 20 sec (när äpplet dyker upp på skärmen så släpper du båda knappar)

Som jag skrev i mitt inlägg så har jag startat om telefonen, jag ser äpplet när den startar om, men sen går den direkt till att den vill ansluta till iTunes.

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

Skicka in den på garanti.
    Det låter som att dockningskontakten inte fungerar som den ska

Pocket Universe
    Member

Det verkar tyvärr vara enda lösningen =/

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.