Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › iphone 4, föra över diverse mp3
-
AuthorPosts
-
hej
Har lite filer i mp3 format som inte är musik utan lektion i spanska.
Vet inte hur jag ska föra över det till iphonen, går inte att kopier och klistra in i musik och jag har försökt dra dem över oxå men inget händer.
Tycker itunes verkar lite struligt faktiskt.
Musik har jag inget problem med men som sagt dessa “lektioner” i spanska funkar inte trots att de är i mp3* har även stul med att föra över foton tagna från en annan mobil.
Öppnar dator och försöker kopiera över men den vill inte alls.*uppdatering. fick in spanska lektionerna nu. prövade att koppla in iphonen på nytt. men bilderna har jag fortfarande inte lyckats föra över
du ska lägga bilderna i en mapp
sedan ska du i itunes under bilder fliken välja synka bilder bara från en mapp, och välj mappen du vill föra över till mobilen.
Jag antar att du öppnade telefonen i “Den här datorn” och försökte föra över där,
Telefonen är desvärre skrivskyddad så denna väg går det bara att hämta från telefonenjapp japp skulle precis radera min post. har fattat hur det funkar nu 🙂
*edit’
fick annat problem nu.
har skapat 2 mappar med olika namn. 10 bilder i en och 1 bild i en.
Nu är det så här att först hade jag dom i samma mapp på datorn så när jag synka så hamnade dom såklart tillsammans så jag fick standard “kamerrulle” (den man alltid har) och en mapp som hette bildbibliotek.Men sedan delade jag upp dom i två olika mappar och synka igen, bara det att nu fick jag dom uppdelade i två mappar OCH den mappen jag hade först “bildbibliotek” hur bör jag göra för att ta väck “bildbibliotek” och behålla de andra.
På datorn har jag som sagt bara de två mapparna med olika namn.Hoppas du/ni förstår vad jag menar
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.