iPhone 4 från USA, kompis där

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Köpa iPhone iPhone 4 från USA, kompis där

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1

Tja! Jag har en kompis som just nu bor i USA och jag tänkte bara höra om jag kan “utnyttja” det på något sätt för att få en billig och olåst iPhone 4?

Från Apple store i USA kostar en iPhone 4 16 gb 199$, men den är då låst till AT&T. Finns det något sätt att låsa upp telefonen direkt i USA och sen får den skickad?

Förslag på något annat sätt? 🙂

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

AT&T låsta iPhones förblir låsta, går ej att låsa upp !!
    Jailbreak går ju, och ultrasn0w (dock inte just nu)

iPhoneinfo.se
    Member
    Post count: 1973

Den kostar $199 med ett abonnemang, d.vs. att den inte kostar $199 kontant och dessutom är dom låsta till AT&T. Rekommenderar dig att köpa en iPhone 4 i Sverige med ett valfritt abonnemang med frisurf istället 🙂

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

Om du kan få din kompis att gå till Canada så kan han köpa olåst där, men priset blir därefter

iPhoneinfo.se
    Member
    Post count: 1973

@iPhoneReservdelar.se 86609 wrote:

Om du kan få din kompis att gå till Canada så kan han köpa olåst där, men priset blir därefter

Skulle fortfarande rekommendera att köpa en i Sverige hos valfri operatör som säljer iPhone med frisurf. Inte värt att köpa en utomlands.

iEco
    Member
    Post count: 25

Vad menas med detta , läste det på uks apple store

# If I buy iPhone from this Apple Online Store, can I ship it to another country?
    No. Orders placed through this Apple Online Store can be shipped only within the country of purchase. You can also shop for friends and family in countries where iPhone is sold. Just visit the local store of the country where you want your products delivered.

Kan jag alltså köpa den i uk store betala deras pris och få den i en svensk butik? :confused:

iEco
    Member
    Post count: 25

Fråga till, kan jag köpa den från uks online butik härifrån med ett svenskt visa och få den levererad till min mosters hemadress i london och få henne att skicka över den till oss?

wilkab89
    Member
    Post count: 84
    iEco wrote:
    Fråga till, kan jag köpa den från uks online butik härifrån med ett svenskt visa och få den levererad till min mosters hemadress i london och få henne att skicka över den till oss?

Ja det kan du.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.