Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Tillbehör & reservdelar › Skal & Skydd › iphone 4 gratis skal
-
AuthorPosts
-
Idag fick jag mitt gratis skal till min iphone 4. Då såg jag att det var alledes repigt. Det var ett genomskillnigt skal från incase. Vad ska jag göra?
Om du fått det gratis kanske man inte ska klaga jag vet inte, annars hör av dig till dom.
Någon som vet en mail adress så jag kan kontakta?
Hehe du är roligt!!! ska vi bidra med vaselin också?
Inom sverige så har man som konsument ett skydd i minst 2 år. Så ring upp företaget och fråga hur du kan få ett nytt skal.
Tror inte det är något att göra faktiskt, Apple har slutat skicka ut skal och du lär få ett “Det är tyvärr slut”.
@jwallbeck 79899 wrote:
Inom sverige så har man som konsument ett skydd i minst 2 år. Så ring upp företaget och fråga hur du kan få ett nytt skal.
Om jag som företag utan avtal skickar nåt gratis till dig.
t.ex. Du har hafft din telefon på lagning hos oss, och när vi skickar tillbaka telefonen lägger vi med ett skal, som ett present. Det visar sig att skalet som vi skickade hadde en repa.
Tror du verkligen att du har rätt att klaga och begära ersättning?Nej, men Steve Jobs lovade ju alla som köpt iphone 4 innan 30 sep ett gratis skal pga. signalfelen. Då borde jag väl ha rätt att få ett helt skal?
filip961122 wrote:Nej, men Steve Jobs lovade ju alla som köpt iphone 4 innan 30 sep ett gratis skal pga. signalfelen. Då borde jag väl ha rätt att få ett helt skal?Jag best en bumper visa case program appen förra onsdagen, kom idag med posten 😉
jag fick hem min iPhone4 idag och laddade ner case appen men där fans ju inte bumper me? bara massa andra typer av skal :S
M.Nielsen wrote:jag fick hem min iPhone4 idag och laddade ner case appen men där fans ju inte bumper me? bara massa andra typer av skal :SHörde det av en polare 🙁 de är väl slut…
Kommer att finnas att köpa i Apple store sen, ta ett annat gratis så längeJag blev också lite besviken över att Bumpern inte fanns kvar. Beställde i Fredags. Men man får vara glad över att dom fortfarande tar emot beställningar då det egentligen bara skulle vara möjligt fram till den 30 Setpember! 🙂
Jag laddade ner bumbern genom case appen och fick den på posten. Blev lite besviken att det inte va nåt skydd på baksidan. Men jag gillar den annars. Baksidan löste jag genom att köpa en iphone4 sticker på bebin.se. Där designar man även hur den skall se ut genom att ladda upp en egen bild, lite roligt faktiskt. Och det blev riktigt bra.
@filip961122 79030 wrote:
Idag fick jag mitt gratis skal till min iphone 4. Då såg jag att det var alledes repigt. Det var ett genomskillnigt skal från incase. Vad ska jag göra?
Jag tycker att du kanske skall ha rätt att få ett nytt skal. Men, det spelar ingen roll. samma sekund du använder det skalet och lägger det på ett bord eller liknande så blir det repigt igen.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.