Iphone 4 hjälp! resrpingar hela tiden. Går ej att uppdatera eller återställa

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak Iphone 4 hjälp! resrpingar hela tiden. Går ej att uppdatera eller återställa

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 3

Vaknade imorse av att min iphone förde ett fasligt ljud. Vem fasen är det som spammar mejl tänkte jag?
    Men icke, förvånat ser jag på skärmen där den om och om igen “respringas” för att sedan stanna i lockscreen i cirka 1 sek. Så har den nu uppfört sig hela dagen.

Min matte lärare som är väldigt hype på datorer och framförallt apple sade till mig att jag borde återställa hela skiten. (han trodde problemet berodde på att 4.3 släpptes i natt och fuckade upp nätet elr ngt sådant..). Problemet är dock att när jag kom hem och ska återställa skiten så går det inte att endast återställa utan man måste även uppdatera den. Och varje gång när det är cirka 3 sek kvar av nerladdningen visas detta meddelande: http://www.ladda-upp.com/bilder-a/fel_i_itunes-425.jpg

Någons iPhone som uppfört sig liknande? Någon som har ett tips på hur jag ska göra, går det att endast återställa på något sätt?

Den är förövrigt jailbreakad med greenpoison.

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

Det låter som att apples server är överbelastad, prova bara igen om en stund

heino
    Member
    Post count: 3

@iPhoneReservdelar.se 89051 wrote:

Det låter som att apples server är överbelastad, prova bara igen om en stund

det var likadant nör jag skulle uppdatera till 4.2, och då hade varit lanserats länge så då kan det inte varit överbelastat.

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

Då är det nåt med din dator, prova med annan dator

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.