iPhone 4 i Thailand

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Köpa iPhone iPhone 4 i Thailand

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 41

Var inne i MBK i Bangkok for nagon vecka sedan och sag att de hade riktigt schysst pris pa olasta iPhone 4or. Ar pa genomresa i Asien men funderar starkt pa att kopa mig en iPhone nar jag atervander till Thailand igen.

Nagot man maste tanka pa (forutom att kontrollera att den ar akta naturligtvis)? Vill inte garna att den inte ska fungera hemma i Sverige av nagon anledning.
    Maste man jailbraeka telefonen for att den ska fungera med ett svenskt sim senare aven fast den ar olast?

Nagon som kopt sin telefon i Asien kan ocksa garna fa skriva en rad om de stott pa komplikationer eller dylikt.

Tack pa forhand!

Valentine
    Member
    Post count: 182

vad kostade den? 🙂

TruB
    Member
    Post count: 476

akta dig för kopior skulle jag säga

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

Du ska prova telefonen mot itunes så att du ser att den är äkta.
    Du ska också prova din svenska kort i den för att se att den är upplåst till alla opperatörer.

knarrevik
    Member
    Post count: 16

@iPhoneReservdelar.se 81886 wrote:

Du ska prova telefonen mot itunes så att du ser att den är äkta.
    Du ska också prova din svenska kort i den för att se att den är upplåst till alla opperatörer.

Förutsatt att du redan har med dig en iPhone4 med det lilla simkortet, och vem har det?

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

@knarrevik 82291 wrote:

Förutsatt att du redan har med dig en iPhone4 med det lilla simkortet, och vem har det?

Jag antar att det går att köpa ett klippverktyg samt en microsim adapter där liksom det gör här hemma

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.