iphone 4 och micro sim?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone iphone 4 och micro sim?

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 210

Har iphone 4 micro sim?

Jag sitter just nu med vanligt sim kort och min farsa ska teckna ett tele2 abonemang när den kommer ut o han ta abonemanget o jag iphonen.

Men hur gör jag med kortet? klipper till det eller vadå? något som är svårt?

Tänkte att det finns ju en del som fått sina på forumt så dom borde ju veta 🙂

Tacksam för svar! 🙂

jonnilsson
    Member
    Post count: 338

@svensson431 71446 wrote:

Har iphone 4 micro sim?

Jag sitter just nu med vanligt sim kort och min farsa ska teckna ett tele2 abonemang när den kommer ut o han ta abonemanget o jag iphonen.

Men hur gör jag med kortet? klipper till det eller vadå? något som är svårt?

Tänkte att det finns ju en del som fått sina på forumt så dom borde ju veta 🙂

Tacksam för svar! 🙂

Jag tror att någonstans på comex’s twitter ska det finnas en guide 🙂 Är inte 100% Säker men titta där 🙂

imported_pongo
    Member
    Post count: 893

olika telebolag erbjuder redan micro-sim, bara att ta kontakt med dem och höra.
    om du vill göra eget, så har du en fin guide här
    Mikro-sim till Ipad och Iphone 4 ? Macbloggen

Kungen
    Member
    Post count: 985

Jag klippte till mitt eget tele2 sim, funkade utmärkt 🙂

svensson431
    Member
    Post count: 210

Okej kungen o ni andra tar nog o klipper till mitt när jag har fått min ifrån tele2 🙂

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

Vi kommer få in Micro SIM Klippverktyg inkl Micro SIM addapters i nästa vecka.
    Med detta verktyg blir det alltid perfekt resultat, och du riskerar inte att ta sönder kortet.
    Länk till produkt : Micro SIM Klippverktyg

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.