Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Iphone 4 os 4.1 går det att låsa upp eller nedgradera???hjälp
-
AuthorPosts
-
helluu ..
jag fick en iphone 4 för 2 dagar sen.. har försökt o hitta nåt sätt och låsa upp den men ej hittat.
jag har har os 4.1 och firmware: 02.10.04 jag har ingen nytta av telefonen alls då jag kan inte ringa den. Hjälp mig.
om de inte går och låsa upp nån vet när det kommer och vara möjligt o göra det?
går det och nedgradera till os4.0 ?
Går inte att låsa upp
Går inte att nedgradera basebandet
Vet inte när och om det kommer upplåsning till 02.10.04 (troligtvis kommer det strax efter 4.2 blir officiell)Om jag har förstått det rätt om jag har en iphone 4 med ios 4.1 och baseband 02.10.04 går det ej att låsa upp så man kan använda alla kort?
när kan man låsa upp 4.1 med baseband 02.10.04?
Ingen vet ännu, när det kommer så kan du läsa om det här.
Yahia wrote:vet nån när 4.2 kommer vara ute dåVerkar som den kommer släppas idag om man ska tro modmyi.com. Hoppas upplåsningen också släpps snart … Väntat alldeles för länge på den nu.
edit.
Verkar som jag var för snabb, 9:e eller den 12:e sägs det … så förmodligen i veckan kommer den.Nu verkar det klart att iOS4.2 kommer släppas 12:e november och man kan väl räkna med att unlocken kommer strax efter.
Riktigt efterlängtad är den i alla fall.Men är du säker att den kommer funka på iphone 4 ios 4.1
@valentine 82691 wrote:
12 november kl 19.00
altså hoppas man kommer få veta om ios 4.1 på en 3g är snabbare eller 4.2 snabbare, altså vilken är snabbast på en 3g 🙁 vill veta det, och hoppas vi kommer få göra det .
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.