Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Iphone 4 problem
-
AuthorPosts
-
Tjena tänkte jag skulle posta lite problem jag har med min iphone 4 16gb.. om någon annan känner igen sig säg gärna till..
Ibland när jag ska surfa på telefonen över 3g och mobildata så vill den inte gå ut på nätet står bara och maler tills jag får ett fel medelande. Jag har full stapel på telefonen. starta jag om den så brukar det funkar men det stör mig som fan
Köpte en bluetooh stereo till bilen här om dagen tänkte det skulle vara nice att köra med iphonen över bluetooth, musik och radio. Jo visst det funkade men har ett ständigt brusande / rasslande ljud när jag gör detta .. trodde det var något fel på stereon ,så jag provade med brorsan htc desire och ljudet var kanon bra inget brusande / rasslande ljud som det blev med min iphone 4
När jag laddade min iphone 4 här om dagen drog jag ur sladden när den var på runt 80 % och bilden blev hel svart på telefonen.. och när jag tryckte så hörde jag ljud i från den. Höll in homeknappen och tryckte på allt, sen efter en stund kom bilden tebax.
Mycket märkligtÄr det ios 4 fel eller vad fan är det frågade om?
Fick iordning på mitt 3g var operatören som hade fel
och det med bluetooth ljudet är ios fel .
undra bara om någon vet fall man bara kan spara ett wifi nätverk så den logga in automatiskt ? så fort jag suttit hos en polare på hans nätverk och kommer hem så vill den att jag skriver in lösenord igen.
Prova att återställa nätverksinställningar.
Vanligtvis så sparas nätverket och ansluts automatiskt, det kan dock bli lite förvirrande för telefoner och datorer också om nätverk har samma ssid (altså namn) om så är fallet så rekomenderar jag att nån av er byter namn på nätverket så telefonen kan spara båda. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.