Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Iphone 4 "skramlar"
-
AuthorPosts
-
Hejsan
Vet inte vad jag skall skriva riktigt men min Iphone 4 har fått nån lös del i sig när man skakar den så låter något ungefär vid hörluren där man har örat,
Den funkar perfekt men jag vill inte den skall skramla lite när man skakar den =) Skall man lämna in den för det “felet” den liksom funkar perfekt.
Någon annan som vart med om samma sak?
Finns en till tråd i ämnet, och det finns hundratals träffar om man googlar på det.
https://www.iphoneinfo.se/forum/allt-om-iphone/9464-iphone-4-fjaedrande-ljud.html
Verkar vara nånting i kameran som låter, och det ska visst vara autofokuslinsen som låter.
Du är inte ensam utan det verkar som om det ska vara såhär, men är du orolig ändå så kolla där du köpt den om det är nåt fel.
@ssnd 80040 wrote:
Finns en till tråd i ämnet, och det finns hundratals träffar om man googlar på det.
https://www.iphoneinfo.se/forum/allt-om-iphone/9464-iphone-4-fjaedrande-ljud.html
Verkar vara nånting i kameran som låter, och det ska visst vara autofokuslinsen som låter.
Du är inte ensam utan det verkar som om det ska vara såhär, men är du orolig ändå så kolla där du köpt den om det är nåt fel.
Oki tack kanon underskattade google =)
De e lugnt 🙂
Blev orolig själv för min lilla pärla, men det var inget att oroa sig för 🙂
Lånar tråden då min iPhone 4 börjat skramla..
Precis som alla andra med detta problem låter det i telefonens övre del och endast när man knackar på telefonen eller skakar den. Dock så har det inte alltid låtit om den, det började för nån vecka sen och jag har inte tappat den!
Vad tror ni Telia säger när jag kommer in med den? förklarar bort problemet eller erbjuder 14 dagar hos Anovo? Jag vill bli av med skramlet men pallar fan inte vara utan min iPhone i 14 dagar!!
@zike 83508 wrote:
Lånar tråden då min iPhone 4 börjat skramla..
Precis som alla andra med detta problem låter det i telefonens övre del och endast när man knackar på telefonen eller skakar den. Dock så har det inte alltid låtit om den, det började för nån vecka sen och jag har inte tappat den!
Vad tror ni Telia säger när jag kommer in med den? förklarar bort problemet eller erbjuder 14 dagar hos Anovo? Jag vill bli av med skramlet men pallar fan inte vara utan min iPhone i 14 dagar!!
Läs det som sagts ovan.
Precis som jag skrivit i en annan tråd så är det vibratorn som låter.Typ 99% av alla mobiler på marknaden ger ett sånt ljud.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.