Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Iphone 4 Total kraschat???
-
AuthorPosts
-
God kväll folket!
Tänkte att jag skulle uppdatera min Iphone nu ikväll så jag pluggade in den och väntade på att iTunes skulle börja ladda ner senaste programvaran (4.2).
Under tiden läste jag i forumet att det har krånglat för folk så jag avbröt uppdateringen (Nerladdningen).
Gick in på inställningar -> allmänt -> återställ, och tog då att den skulle rensa ALLT så jag blev av med mitt JB osv…
DOCK så laddade det en stapel som gick fullt ut men sedan så lös bara Apple ikonen i ca. 10min så jag gjorde en reset, home plus sleep knappen intryckt i 30sek.
När jag sedan startade upp telefonen igen så lyser bara Apple ikonen i displayen i typ 3 min sedan blir displayen typ grå dåsig o det händer inte ett smack mer??????!!!!
Vad fasen ska jag göra ???!
MVH
altså man ska inte trycka på radera allt innehåll på iphones med jailbreak, prova ladda ner tinyumbrella och tryck på kick out device out recevoery mode, om det inte fungerar anslut iphonen till itunes håll in hem och vilo läges knappen inne i 10 sekunder sen släpper du vilo läges knappen och fortsätter hålla in home knappen i 10 sekunder. altså dfu mode. lycka till !!!
@apple 3g 83409 wrote:
altså man ska inte trycka på radera allt innehåll på iphones med jailbreak, prova ladda ner tinyumbrella och tryck på kick out device out recevoery mode, om det inte fungerar anslut iphonen till itunes håll in hem och vilo läges knappen inne i 10 sekunder sen släpper du vilo läges knappen och fortsätter hålla in home knappen i 10 sekunder. altså dfu mode. lycka till !!!
Du är en ängel “Apple 3g” !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tror jag fått löst detta nu! 🙂 , iTunes varnade att jag var tvungen o återställa telefonen för att kunna använda den så just nu återställer/uppdaterar jag 🙂
Tack tack tack!!!:o:rolleyes:
@mattsson90 83411 wrote:
Du är en ängel “Apple 3g” !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tror jag fått löst detta nu! 🙂 , iTunes varnade att jag var tvungen o återställa telefonen för att kunna använda den så just nu återställer/uppdaterar jag 🙂
Tack tack tack!!!:o:rolleyes:
haha kul att jag kunde hjälpa till 😀
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.