iPhone 4. Vit eller svart?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone iPhone 4. Vit eller svart?

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author
    Member
    Post count: 985

Då måste jag höra med er om den klassiska frågan (nåja 😛 ) om vilken färg det ska vara på iphonen?
    [ATTACH]652[/ATTACH]
    Har min 3G i svart så lutar mot en 4 i svart, tycker inte det var snyggt med vitt på framsidan, men vitt på baksidan är snyggt! Lär bli en svart för mig! Eller jag tar det jag får snabbast 😛

imported_pongo
    Member
    Post count: 893

säger bara så här, smaken är som baken, uppdelad på två sidor och htc i mitten 😉

bozz
    Member
    Post count: 1199

Har en svart 3g nu. Måste se dom på riktigt innan jag bestämmer mig, men lutar helt klart åt Vit

mrsmart
    Member
    Post count: 287

Skulle själv valt svart, precis som min 3gs:a. Vit känns lite för “queer” för mig.

medzz
    Member
    Post count: 259

Svart utan tvekan, den vita ser lite kopia aktig ut :/

stickaaan
    Member

Skulle varit svart framsida så hade jag valt med vit baksida denna gång 🙂

steffeiphone
    Participant
    Post count: 799

Jag skrev upp mig på en Svart på MacHuset i Borås. Tycker den vita ser lite för plastig ut, och så hade jag den vita 3Gn och det är ju kul att variera lite : – )

diflover
    Member
    Post count: 178

@steffeiphone 67523 wrote:

Jag skrev upp mig på en Svart på MacHuset i Borås. Tycker den vita ser lite för plastig ut, och så hade jag den vita 3Gn och det är ju kul att variera lite : – )

:O Kan man redan boka iPhone 4? 😀

medzz
    Member

Kommer ju nästa månad 😉

Freebo
    Member
    Post count: 4365

iPhone nyhetsbrev

var först med det senaste

BrettFavre
    Member
    Post count: 51

@freebo 67538 wrote:

Telia iPhone Blog Bloggarkiv Anmäl er till Telias Nyhetsbrev gällande iPhone 4

var först med det senaste

Anmälde mig direkt när det gick… Och för första gången skulle jag nog tänka mig ha en vit iPhone nu när 4an kommer…. Den ser faktiskt helt ok ut….

steffeiphone
    Participant
    Post count: 799

@diflover 67524 wrote:

:O Kan man redan boka iPhone 4? 😀

Aa dem ringer i inskrivningsordningen så fort dem fått in dem. Jag var top 10 i hela Borås iallafall 🙂

dreamcode
    Member
    Post count: 80

svart inget annat

diflover
    Member
    Post count: 178

Jag ringde telia igår (Torsdag).
    Då sa dom att man inte kunde ställa säg på kö för iPhone 4 än, men hon sa att jag skulle skriva upp mig på listan som freebo länkade, så verkar som man inte kan boka än.

Zike
    Member
    Post count: 571

hade en svart 3g i ett år, sen bytte jag till vit. men jag har alltid nån form av skydd på nu (hade det aldrig på den svarta) jag gillar den vita baksidan på fyran, men ej framsidan.. stör för mycket.. så det blir nog en svart för mig.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.