Iphone 4 :-)

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Iphone 4 :-)

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author
    Member
    Post count: 24

Står i valet om jag ska lugna mig ett tag och vänta in nästa lur från apple . Vad kan man vänta sig ? Och när kommer den blir det januari eller maj när dom brukar komma med nya. Min tanke är att dom får ligga på nu lite när Hero pressar apple och dom nya android lurarna på väg. Vad tror ni?

Freebo
    Member
    Post count: 4365
    Fegge
    Member

Om någon undrar så kör jag med min tjejs iphone 3GS rätt ofta men har ingen egen. Ville testa på henne först:laugh:men tycker där är en hel del apple trams i vägen för att det ska vara en riktigt bra lur … därför kanske man ska vänta ett tag eller är man ute å cyklar :rolleyes:

Fegge
    Member

LOLOLOLLLLLOOOOOL 😀

De e ju bara ligga lågt till IPhone 4 då :laugh:

@freebo 43106 wrote:

YouTube – iPhone 3GS transforming

😮

bozz
    Member
    Post count: 1199

Alla 3 versioner av iphone dom släppt hittils har ju släppts i juni/juli. Så min gissning blir däromkring (om det nu kommer nån ny)

Zike
    Member
    Post count: 571

har en bekant som jobbar på telia. hon har bekräftat att apple har som mål att komma med en ny modell varje år.

TruB
    Member
    Post count: 476

@zike 43112 wrote:

har en bekant som jobbar på telia. hon har bekräftat att apple har som mål att komma med en ny modell varje år.

tror dom flesta någelunda insatta räknade ut det efter andra telefonen ..

slaneby
    Post count: 0

blir till att köpa ny i sommar då för min del

Zike
    Member

Min bindningstid hos Telia går ut samtidigt som en ny telefon ska släppas. Får se om man väljer en ny iPhone då eller en htc eller något helt annat.

utalker
    Member
    Post count: 403

@zike 43202 wrote:

Min bindningstid hos Telia går ut samtidigt som en ny telefon ska släppas. Får se om man väljer en ny iPhone då eller en htc eller något helt annat.

Tror inte HTC har hunnit ikapp iPhone då. Skulle jag då välja mellan en iPhone 3g och en HTC Hero så hade jag fortfarande valt 3Gn.

bozz
    Member
    Post count: 1199

@utalker 43203 wrote:

Tror inte HTC har hunnit ikapp iPhone då. Skulle jag då välja mellan en iPhone 3g och en HTC Hero så hade jag fortfarande valt 3Gn.

agree

Kurtson
    Member
    Post count: 569

jag skulle vilja se en androidversion för iphonen… 🙂

Zike
    Member

@utalker 43203 wrote:

jo fast nu pratar vi ju om vad som finns tillgängligt i juni/juli.. det kommer troligtvis en ny telefon från apple. och kanske nån uppdaterad version av hero..

har lite sug efter en blackberry också, men endast nån som har 3.5-kontakt för musik.

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.