iPhone 4G 0:-

Front page Forums Köp & Sälj iPhone 4G 0:-

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Member
    Post count: 12

Tjena!

Vill nu bli av med min telefon då jag fått firmatelefon!. Du får den för 0kr, enda kravet är att du som köpare tar över abbonemanget!

Abbonemangs formen är 3 Total vilket innebär 3000st fria sms, 3000st fria mms, 3000st fria minuter. Månadskostnaden för detta är 699kr/mån, inga kostnader tillkommer.

Är bunden till 3 i 12 månader till, går ju givetvis att Jailbreaka upp den! Telefonen finns 2mil söder om Trollhättan!

Släng iväg ett PM ifall du är intresserad! .

/ Mattsson 0733-373338:)

muffins
    Member
    Post count: 1906

En liten fundersam fråga bara.
    Varför skall man köpa den av dig för 0 kronor när man lika gärna kan teckna ett eget abonnemang och få telefonen för 1 krona & sprillans ny tele?

Jag är intresserad, men förstår inte hur du tänker när man med 1 krona till kan få ut en helt ny telefon i samband med att teckna ett abonnemang.

mrsmart
    Member
    Post count: 287

Annars måste man väl teckna abb. i 24 månader, nu blir man “fri” redan efter 12. Men du har en poäng.

muffins
    Member

@mrsmart 91255 wrote:

Annars måste man väl teckna abb. i 24 månader, nu blir man “fri” redan efter 12. Men du har en poäng.

Men även kan man ta ett abonnemang under 300 pix sammanlagt på 24 månader och därmed blir slutkostnaden mindre på 24 månader, än vad det blir för resterande 12 månader som är kvar á 699 SEK/Månad 🙂

imported_pongo
    Member
    Post count: 893

@muffins 91256 wrote:

Men även kan man ta ett abonnemang under 300 pix sammanlagt på 24 månader och därmed blir slutkostnaden mindre på 24 månader, än vad det blir för resterande 12 månader som är kvar á 699 SEK/Månad 🙂

det beror väl på hur mycket man ringer /fast/mobil och smsar?

muffins
    Member

@pongo 91257 wrote:

det beror väl på hur mycket man ringer /fast/mobil och smsar?

Absolut är det en faktor som spelar en stor roll :).
    Tänkte främst på mig själv personligen när jag skrivit i denna tråd, då jag är intresserad att ta över ett abonnemang, men inte för 0 kronor när det kostar 699/månad då jag personligen ej ringer/smsar så himla mycket som detta paket innehåller.

mattsson90
    Member

–…

mattsson90
    Member

@muffins 91252 wrote:

En liten fundersam fråga bara.
    Varför skall man köpa den av dig för 0 kronor när man lika gärna kan teckna ett eget abonnemang och få telefonen för 1 krona & sprillans ny tele?

Jag är intresserad, men förstår inte hur du tänker när man med 1 krona till kan få ut en helt ny telefon i samband med att teckna ett abonnemang.

Är ju upp till dig? Ta du ut en ny telefon istället då? Finns ett litet märke i min telefon, inget du kan se om du inte granskar den riktigt noga.

Vill ju bli av med abbonemanget, därav skrev jag 0:- för telefonen

Kamush
    Member
    Post count: 140

Hur många månader har du kvar och var är den låst? Pm:a mig!

muffins
    Member

@kamush 91690 wrote:

Hur många månader har du kvar och var är den låst? Pm:a mig!

Svaret står i första inlägget av TS ;).

@mattsson90 91249 wrote:

Är bunden till 3 i 12 månader till, går ju givetvis att Jailbreaka upp den!

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.