Front page › Forums › Övriga ämnen › iPhone 4G
-
AuthorPosts
-
@mossarelli 56098 wrote:
Jailbreak är nödvändigt för att njuta av mobilen.
kan jag inte hålla med, få saker som jailbreak har som jag egentligen är intresserad av.
@mossarelli 56150 wrote:
Smaken är som baken.
vilket ger dig fel i ditt förra uttalande och var hela min poäng
eller denna:
YouTube – First hands On look At The iPhone 4GTack Steffe. Som tur var hade jag sett den redan.
I december indikierade en PinchMedia rapport på att iPhone OS 4.0 redan används och en månad sedan rapporterade CNet att Apple skickat ett par privata betaversioner till utvecklare.
Nu finns ett nytt rykte på gång som påstår att Apple har en ny evenemang 14 mars 2010, och de kommer att avslöja nya iPhone OS 4.0. Kom ihåg att detta är bara ett rykte och borde tas emot som en. Du bör också räkna med en flod av rykten och spekulationer om en ny Apple-evenemang och iPhone OS 4.0 i de närmaste veckorna.
Översatt från FSMdotCOM
Underligt i så fall eftersom Steve vid flera tillfällen sagt att man vill vänta med release tills dess M$ lanserar WinMo 7.0. För att ta udden av deras release dvs.
Dessa spelar ju iofs i helt olika ligor och den dagen WinMo kan konkurrera med iPhone OS ska jag äta upp min gamla T610:a. Jag hoppas på mars 14:e 🙂
@freebo 56826 wrote:
Dessa spelar ju iofs i helt olika ligor och den dagen WinMo kan konkurrera med iPhone OS ska jag äta upp min gamla T610:a. Jag hoppas på mars 14:e 🙂
Fast WM konkurrerar redan med Iphone OS. WM riktar sig mer till seriösa företagsanvändare alternativt personer som tycker om att tweaka sin telefon och här finns oändligt med möjligheter.
Personligen gillar jag WM 6.5 betydligt bättre än Iphone OS, då Iphone OS känns alldeles för oseriöst och för mkt lek. Sedan gillar jag inte hur det fungerar, ett skrivbord fullt med genvägar till alla program, man tröttnar snabbt eftersom man måste öppna varje app för att se ny info, exempelvis om man fått mejl eller sms och det är riktigt värdelöst! Sedan ska vi inte tala om iphones kassa skärm, fy vad den ser ut i jämförelse med nyare telefoner. Oskarp, låg upplösning, kass svärta etc.
:P:P
SÃ¥ blir den nya super-Iphonen | Pryl | Aftonbladet
Dock så är det aftonhoran så man kan inte lita allt för mkt på dem:P
Undrar bara hur länge det kmr ta för blackrain att knäcka det nya OS, maybe it will be impossible?
Hoppas det nya os 4.0 kommer att ha flash till safari det e något man verkligen saknar!, kanske videoinspelning till 3g, skulle inte vara dåligt haha okej det är en 2.0 mp kamera men man vill ju kunna spela in olika evenemang etc 😀
@medzz 59075 wrote:
Hoppas det nya os 4.0 kommer att ha flash till safari det e något man verkligen saknar!, kanske videoinspelning till 3g, skulle inte vara dåligt haha okej det är en 2.0 mp kamera men man vill ju kunna spela in olika evenemang etc 😀
Det finns redan videoinspelning till 3G. Cycorder i cydia om du har jailbreakat, om inte så finns det många andra video apps i Appstore.
Ganska ful, plastig och HTC liknande.. den fjärde iPhonen kommer nog att faila mina behov och önskningar..
@ponyboy 59957 wrote:
“Featuring a 8MP camera, dual SIM and miniSD support. Even the OS was esthetically cloned.”
Via FSMGanska snyggt, bra med en kamera på framsidan också. 😎
ÅÅÅÅH!
Snyggt med den superplastiga baksidan med det lyxiga äpplet på baksidan. Skärmen är lika knivskarp som miniräknarna i skolan och även här möts vi av ett mycket mycket upplöst Äpple. Texten runt kameran som talar om för oss att det är “8.0 Megapixlar” får oss att tappa hakan då den dåliga kvalitén på kameratexten blottar för hur bra telefonen egentligen är! Slutligen står det på kinesiska i telefonen, vilket verkligen får oss att älska den nya iPhone 4G!Denna ska jag ha! Den kostade visst bara 100 dollar, vilket kap!
@steffeiphone 60003 wrote:
ÅÅÅÅH!
Snyggt med den superplastiga baksidan med det lyxiga äpplet på baksidan. Skärmen är lika knivskarp som miniräknarna i skolan och även här möts vi av ett mycket mycket upplöst Äpple. Texten runt kameran som talar om för oss att det är “8.0 Megapixlar” får oss att tappa hakan då den dåliga kvalitén på kameratexten blottar för hur bra telefonen egentligen är! Slutligen står det på kinesiska i telefonen, vilket verkligen får oss att älska den nya iPhone 4G!Denna ska jag ha! Den kostade visst bara 100 dollar, vilket kap!
Ta det lugnt gubben, det är en kinaklon.
Touchen suger. Inget stöd för iTunes. Skärmen har dålig kontrast och upplösning.
Vänta på den riktiga iPhonen va.
Verkade som ingen gillade Kina klonen! Vad sägs om den här då?!!??
[YOUTUBE]0nDd7A4BAYc[/YOUTUBE]
@whywhy99 60067 wrote:
Är den där på riktigt ! Vart ställer man sig i kö !!!!!
@benjamine 60076 wrote:
När kommer den ut?
Hahaha… 😛
Det är fake så klart, men jävligt snyggt gjort iaf.
jag såg något lite intressant som jag vill dela med mig av.
Apple får patent på iPhone-design | iPhonefeber
och
“Högre upplösning i nästa modell av iPhone” – MacWorld
Betyder detta att det kommer en ny iphone?
Flyttar post till rätt tråd /FreeboHittade ännu en “läcka” ang iphone 4g, tar det givetvis med en nypa salt.
Men jag tänke dela med mig här ändå.Video leaks next generation iPhone’s display again? (Phone Arena News)
Kommer det en ny modell av iPhone nu till sommar, vad tror ni? :rolleyes:
Tråd flyttad /Ponyboy
Jaaa, vad säger ni? This Is Apple’s Next iPhone – Iphone 4 – Gizmodo
Jag gillar den faktiskt, kommer nog byta upp mig oavsett i sommar då min 3G hängt med i två år nu snart.
Lol.. Hur kommer de sig att de ska ha två skarvningar på listen när de aldrig haft de innan? Sjukt lol i alla fall!
@supongo 24009 wrote:
Som vanligt går det runt många rykten och spekulationer om en ny iPhone under vårens början. Men efter uttalanden från Apple verkar det inte bli någon Nano-variant Apple: Ingen Iphone Nano
Kan det istället handla om en större variant? En iPad?Rykte: iPhone får större kusin – MacWorld
Antar att deta årets succé var iPad….
Hej
Är extremt sugen på en 3gs, men känns lite dumt att köpa nu när 4g snart kommer.
Därför undrar jag hur det har sett ut historiskt när det gället sverige släpp. Den presenteras i juni varje år? Men när släpps de som sagt?Sammanfogat egen tråd med huvudtråden om nästa iPhonemodell /Freebo
dom har bytt namn. den heter inte 4g, den heter 5gs android
@rbin 63845 wrote:
Hej
Är extremt sugen på en 3gs, men känns lite dumt att köpa nu när 4g snart kommer.
Därför undrar jag hur det har sett ut historiskt när det gället sverige släpp. Den presenteras i juni varje år? Men när släpps de som sagt?Sammanfogat egen tråd med huvudtråden om nästa iPhonemodell /Freebo
rent statistiskt så släpps iphonen varje år och då i månaden juli.
Sen kan ju Apple alltid ändra sig och skjuta upp / tidigare beroende på när dem känner sig redo.
min 3G fick jag i juli den 12 för två år sedan, nöjd iphoneägare sedan dess förutom dem vanliga problemen som apple bortser ifrån.iphonen gör magiska saker du bara kan drömma om och kan inte jämföras med andra touchmobiler då den släpptes.
spara dig till julimånad och lyssna på forumet och på apples mässa där dem varje år presenterar en ny enhet.
@nitroz 64069 wrote:
någon som vet när den kommer?
7 juni är det dags för WWDC10 | iPhoneinfo.se Då kommer den.
@bozz 64072 wrote:
7 juni är det dags för WWDC10 | iPhoneinfo.se Då kommer den.
Då kommer den att presenteras och mycket troligt kommer det också att presenteras vilket datum mobilen kommer till dig.
Ännu en prototyp av “iPhone 4G” på drift – MacWorld
Ytterligare en borttappad feleton..
Jag gillar INTE det nya utseedet. Den ser kantig ut! Gillar den runda formen 3g/3gs har.
Hoppas inte detta skal är det riktiga.Mest bara annorlunda. vol knapparna kunde sett bättre ut dock. vad som är intressant är hur den passar i fickan. dom tidigare gled ner så lätt i fickan
Bumpar en gammal tråd med ett nytt rykte. AT&T har dragit in semestern för många av sina anställda under juni. Som ni minns släpptes den första iPhonemodellen den 29e juni 2007, 3Gn kom den 11 juli 2008 och 3GS släpptes den 19e juni 2009….
Ovanstånde faktum parat med att AT&T har flyttat tillbaka avslutet för många av sina kunders kontrakt till den 21e juni i år (i vissa fall hela 5 månader kortare bindningstid) gör att jag gissar att detta är the big f*cking date.
21/6, några motbud?
@freebo 67052 wrote:
Bumpar en gammal tråd med ett nytt rykte. AT&T har dragit in semestern för många av sina anställda under juni. Som ni minns släpptes den första iPhonemodellen den 29e juni 2007, 3Gn kom den 11 juli 2008 och 3GS släpptes den 19e juni 2009….
Ovanstånde faktum parat med att AT&T har flyttat tillbaka avslutet för många av sina kunders kontrakt till den 21e juni i år (i vissa fall hela 5 månader kortare bindningstid) gör att jag gissar att detta är the big f*cking date.
21/6, några motbud?
Det vore awsome! (om den nu släpps i Sverige samtidigt som i USA).
Undra om man kan få tag i en videolivestream iår..
Var det inte den 21ste för två år sedan också?
Jag väntar på wwdc och apples lilla event.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.