iPhone 8/16GB 3G – Tele2 – Billigast?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Köpa iPhone iPhone 8/16GB 3G – Tele2 – Billigast?

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2

Sitter här med Tele2 och har ingen lust att byta operatör.

Har läst en massa på forumet men hittar inga bra priser på den andra generationen 3G som är aktuella. Nu handlar allt om 3GS…

Skall det vara så jävla svårt att köpa en mobiltelefon som inte är operatörsbunden?

iPhone abonnemang och priser – Betala mindre visar billigaste på 10.000 kr (?)
    Prisjakt – Den nya generationens prisjämförelser visar Pixmania på 5.940 kr
    Start Privat säljer en med kontaktkort för 5.000 kr
    Blocket.se – Sveriges största Köp & Sälj marknad säljer nya för 3900 kr med “kvitto” (men hur seriös är denna snubbe? beställda med stulna kreditkort?)

Var skall man köpa egentligen? Är Tre det billigaste med kontantkort och jailbreak+upplåsning?

Jag vill bara ha en iPhone 8 eller 16GB 3G som funkar med Tele2.

– Den måste vara ny med garanti
    – Behöver kvitto

Tack för alla tips.

EDIT:

Ändrade inställningar till “0” på allt hos iphonepriser.com och det billigaste blev:

Halebop 4357 kr

Men en 3GS 16GB blir 5557 kr

En diff på 1200 kr vilket jag kan smälta och uppgradera till.

Om detta är de bästa priser man kan få tag på just nu?

Är öppen mot import från andra länder osv så länge garanti håller. International-orders.com verkar inte längre ha 3G i lager.

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Leecher, billigast nya upplåsta 3G hittar du hos Tre för 4995:- Lägg till 1300:- för en 3GS 16GB. Till detta kommer 350:- i upplåsningsavgift. Du kan låsa upp direkt

Glöm annonserna om nya telefoner till vrakpris, du blir med 90%-ig säkrhet lurad.

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

lagligt upplåst FTW!

svensson431
    Member
    Post count: 210

satt i samma situation som dig, köpte iphone 3gs 16gb vit ifrån halebop billigt & bra. 268kr månaden 3000fria sms. Polarna o tjejen smsar mig ändå be dem köpa comviq kompis 195 🙂 btw iphonen är det bästa jag någonsin köpt kommer aldrig någonsin mer köpa en annan telefon.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.