iPhone accepterar inga AppStore apps

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone iPhone accepterar inga AppStore apps

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 26

Hej. Jag undrar hur man laddar ner program på datorn och sedan lägger över dom i iPhonen ?
    Jag har provat att ladda ner program via iTunes på datorn och det går bra men sedan när jag ska lägga över dom i iPhonen kommer det upp att programmet lades inte till på grund av att jag inte är auktoriserad på denna dator men så auktoriserar jag mig men då kommer det upp samma sak igen, någon som har samma problem ?

carpe
    Member
    Post count: 904

Vilken sida har du laddat hem programmen ifrån menar du?

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

Piratsnack?

carpe
    Member
    Post count: 904

Im afraid so…

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Han nämner ju att han laddat ned dem via Itunes men att telefonen inte accepterar dem… vidare har Gurre inte ens JBat sin 3GS (Info finns numera i användarprofilen)

Mitt tips är att ladda ned t.ex. en gratisapp från AppStore via telefonen och sedan försöka synka med iTunes. Det bör kirra biffen =)

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

@freebo 60604 wrote:

Han nämner ju att han laddat ned dem via Itunes men att telefonen inte accepterar dem… vidare har Gurre inte ens JBat sin 3GS (Info finns numera i användarprofilen)

Mitt tips är att ladda ned t.ex. en gratisapp från AppStore via telefonen och sedan försöka synka med iTunes. Det bör kirra biffen =)

Men det låter som att han provat en gång till. Han skriver; “programmet lades inte till på grund av att jag inte är auktoriserad på denna dator men så auktoriserar jag mig men då kommer det upp samma sak igen, någon som har samma problem ?”

Har han startat om datorn efter? Kan vara så simpelt

Bihaz
    Member
    Post count: 3

Hej har oxå samma problem som dig fast på min ipod touch så du är inte ensam, skulle bra gärna vilja veta hur man åtgärdar problemet.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.