Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Iphone äri safe mode alltid :/
-
AuthorPosts
-
Tja
Satt och lekte med min iPhone men helt plötsligt slog den över till safe mode. När man klickar på restart så blir den som vanligt igen. Men Efter 0.1 sec så går den in i safe mode igen. Jag har testat reboota den men det hjälper inte.
Någon som vet vad som spökar? Samt om ni tycker jag förklarat luddigt så skriv
Har du nyss installerat något? Alltså ganska precis innan detta började hända 😉
Har du nyss installerat något? Alltså ganska precis innan detta började hända 😉
Har du något program som IntelliScreen eller LockCalendar installerat?
Har du något program som IntelliScreen eller LockCalendar installerat?
Om ingen vet hur man fixar det så vill jag i allafall veta hur man kan spara sina kontakter. Har letat med hittar inget. Och jag är nog sämst på att leta för det måste gå att exportera dem på något sätt
Om ingen vet hur man fixar det så vill jag i allafall veta hur man kan spara sina kontakter. Har letat med hittar inget. Och jag är nog sämst på att leta för det måste gå att exportera dem på något sätt
Har du kollat i inställningar så att safe mode inte är aktiverat där?
Om du kollat detta så verkar det skitskumt,testa med återställning.Har du kollat i inställningar så att safe mode inte är aktiverat där?
Om du kollat detta så verkar det skitskumt,testa med återställning.Du säkerhetskopierar telefonen, stoppa in den i datorn och tryck Synkronisera i iTunes 🙂
Har haft ungefär samma problem, min drog inte igång i Safe mode direkt telefonen startade, men det hände då och då .. Kommer inte riktigt ihåg, men jag tror jag bara respringade då fungerade det igen. Kolla i Cydia, och ta bort program du verkligen inte använder så kanske det löser sig… Har för mig att jag fick detta någon gång efter jag installerat SBsettings, om du har det kan ju ju pröva avinstallera det!
Lycka till
Du säkerhetskopierar telefonen, stoppa in den i datorn och tryck Synkronisera i iTunes 🙂
Har haft ungefär samma problem, min drog inte igång i Safe mode direkt telefonen startade, men det hände då och då .. Kommer inte riktigt ihåg, men jag tror jag bara respringade då fungerade det igen. Kolla i Cydia, och ta bort program du verkligen inte använder så kanske det löser sig… Har för mig att jag fick detta någon gång efter jag installerat SBsettings, om du har det kan ju ju pröva avinstallera det!
Lycka till
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.