iPhone beter sig konstigt

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone iPhone beter sig konstigt

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 43

Har på senare tid (sedan jag jailbreakade) upplevt att min iphone betett sig konstigt. Ibland durrar den till och blippar till även fast jag inte fått något SMS. När jag skickar SMS kan den dra iväg flera till samma mottagare (kopia av smset) och skärmen lyser upp (händer dock inte så ofta). Är det någon som varit med om något liknande?

steffe
    Member
    Post count: 2452

Har du lagt in nån sms-app?Då kanske det är den som spökar.
    Sista utvägen är att återställa.

steffe
    Member
    Post count: 2452

Har du lagt in nån sms-app?Då kanske det är den som spökar.
    Sista utvägen är att återställa.

Icanos
    Member

Tyvärr har jag inte gjort det. Den krånglar också ibland när man ringer. Ibland så låter det inget, men i andra änden ringer, dock visas inget nummer och de hör inget. Vääldigt mystiskt. Den känns också otroooligt seg ibland och oresponsiv i upp till 20 sek ibland. Får nog lov att testa återställa den och eventuellt skicka iväg den, igen.

Icanos
    Member

Tyvärr har jag inte gjort det. Den krånglar också ibland när man ringer. Ibland så låter det inget, men i andra änden ringer, dock visas inget nummer och de hör inget. Vääldigt mystiskt. Den känns också otroooligt seg ibland och oresponsiv i upp till 20 sek ibland. Får nog lov att testa återställa den och eventuellt skicka iväg den, igen.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.