iPhone browser och PC suite.

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak iPhone browser och PC suite.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author
    Member
    Post count: 26

Jag vill ju få ut filmer ur min iphone och klippa och klistra in och ut filer.
    Jag har testat iPhone browser och PC suite. Bägge programmen fungerar ända tills jag pluggar i telefonen?
    Har testat på två datorer, en med XP och en med Vista och samma skit händer?
    Vad är det frågan om? Någon annan med samma problem?
    Finns det nåt annat program för att browsa runt i iPhonen?
    Snart köper jag mig en Experia X1!!! I SonyEricssontelefoner kan man ju bläddra runt bland mapparna.
    Måste säga att jag börjar tröttna på min iPhone när Apple gör det så svårt att använda den!!!
    Varför kan den inte bara komma upp under “den här datorn” som vilken ansluten pryl som helst?

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

Din iphone måste vara jailbreakad för att du ska kunna komma in i de mapparna. Jag använder iphonebrowser och WinSCP och det fungerar skitbra.

När det gäller filmer och musik så kan du ju göra allt det där genom itunes.

Ponyboy
    Member

Din iphone måste vara jailbreakad för att du ska kunna komma in i de mapparna. Jag använder iphonebrowser och WinSCP och det fungerar skitbra.

Ponyboy
    Member

Maggelito
    Member

Den är jailbreakad…

Maggelito
    Member

Den är jailbreakad…

Maggelito
    Member

Den är jailbreakad…

nemo1977
    Member
    Post count: 28

Hej undrar lite om iphone browser. Varför funkar det inte att dra över filer/word dokument till min iphone. jag vill ha dem i quickoffice men den bara tänker.

imported_pongo
    Member
    Post count: 893

aldrig använt iphone browser, själv använder jag WinSCP fall jag vill föra över filer till min iphone. o den har aldrig klagat

nemo1977
    Member

är det med wifi, har inte det i burken så vill helst använda usb.

Zyper
    Member
    Post count: 15

Om du har jailbreakat med blackra1n så funkar inte iphonebrowser eller liknande program. det krävs att afc2 service finns på telefonen, och det är inte med i blackra1n. Men det är enkelt fixat! ladda bara ner afc2add från Cydia så funkar iphonebrowser perfekt sen. använd nyaste betan av iphone browser, den förra versionen crashar oftast.

nemo1977
    Member

Har os 3.0 och den är jailbreakad det konstiga är att det har funkat för men kommer inte i håg om det var innan jag uppdatera till 3.0. ´Ska filerna in i privat/var/mobile/applications/Qvickoffice. Vissa dokument får jag in men sedan nästa som är lika går inte , mycket skumt.

nemo1977
    Member

Hej igen har testat olika saker nu och kommer fram till att visa dokument kan jag lägga till utan problen men andra som är likadana går inte. Och det spelar ingen roll hur jag sparar dem i olika format dem går inte att lägga till. Vet nån vad man kan göra är filerna skyddade på något vis.

nemo1977
    Member

Hello nu har jag fixat det, låna ett trådlös modem och använde WinSCP som pongo sa det funka direkt alla filer som det ska, det enda är att alla å ä ö blir konstiga verkar som att det inte finns dem bokstäverna men det kan jag leva med jag har ju mina filer där nu.

Pzych0
    Member
    Post count: 220

@zyper 44194 wrote:

Om du har jailbreakat med blackra1n så funkar inte iphonebrowser eller liknande program. det krävs att afc2 service finns på telefonen, och det är inte med i blackra1n. Men det är enkelt fixat! ladda bara ner afc2add från Cydia så funkar iphonebrowser perfekt sen. använd nyaste betan av iphone browser, den förra versionen crashar oftast.

TACKAR! Det ska jag prova! 😀

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.