Iphone dör

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Iphone dör

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1

Hej,
    tidigare så dog min iphone under samtal så äpplet kom fram o sedan tog det max 1 min innan den var igång igen.. jag återställde den i itunes o nu funkar den igen..
    Men upptäckte idag att när jag pratade i telefon så dog den igen!!.. men denna gång så kom en bild på att batteriet var slut o jag skulle ladda.. (hade redan fullt batteri).. jag satte den i laddaren o då var det 95% av batteriet..
    nu ligger den på bordet o funkar som den ska.. inte dött än under samtal..
    den dör endast under samtal inte när jag använder ipod eller nåt annat..

ska jag återställa igen eller vad kan det vara? telefonen är endast 3 v.

tack

SomethinG
    Member
    Post count: 363

@mariaaa_ 70183 wrote:

Hej,
    tidigare så dog min iphone under samtal så äpplet kom fram o sedan tog det max 1 min innan den var igång igen.. jag återställde den i itunes o nu funkar den igen..
    Men upptäckte idag att när jag pratade i telefon så dog den igen!!.. men denna gång så kom en bild på att batteriet var slut o jag skulle ladda.. (hade redan fullt batteri).. jag satte den i laddaren o då var det 95% av batteriet..
    nu ligger den på bordet o funkar som den ska.. inte dött än under samtal..
    den dör endast under samtal inte när jag använder ipod eller nåt annat..

ska jag återställa igen eller vad kan det vara? telefonen är endast 3 v.

tack

Jag kan bra säga vad jag skulle gjort , Om telefonen endast är 3veckor så skulle jag återställa telefonen och lämna in den på service. du har ju garanti 1år ( Om den inte är köpt begagnad ).

Antigen löser dom problemet eller så kommer du få en ny på direkten, det låter som ett fabriksfel..

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.