iPhone fel 23

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone iPhone fel 23

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2

Hej,
    jag har en iPhone 3G som jag köpte av en kompis för att han inte hade råd att skicka in den på lagning. Han hade tappat den i snön och sedan gav batteriet upp.
    Jag bytte batteri och appleloggon kommer upp när jag stoppar i laddaren, men den vägrar att återställa sig.
    Jag har försökt att jailbreaka den för att återställa den på det sättet, men både ziphone och winpwn hänger upp sig. Via itunes får jag felmeddelande 23, vilket inte finns någonstans på apples hemsida. Jag har googlat felet också, och gjort det mesta som jag har förstått, men ingenting funkar.
    Jag vill gärna testa att klara av det här själv.
    Något förslag?

Mekke
    Member
    Post count: 2271

@abacabb 31358 wrote:

Hej,
    jag har en iPhone 3G som jag köpte av en kompis för att han inte hade råd att skicka in den på lagning. Han hade tappat den i snön och sedan gav batteriet upp.
    Jag bytte batteri och appleloggon kommer upp när jag stoppar i laddaren, men den vägrar att återställa sig.
    Jag har försökt att jailbreaka den för att återställa den på det sättet, men både ziphone och winpwn hänger upp sig. Via itunes får jag felmeddelande 23, vilket inte finns någonstans på apples hemsida. Jag har googlat felet också, och gjort det mesta som jag har förstått, men ingenting funkar.
    Jag vill gärna testa att klara av det här själv.
    Något förslag?

Prova använda QuickPwn istället 😉

Jonas
    Member
    Post count: 116

error code 23 skall tydligen vara hårdvaru skadad….

iphone 3g error 23 when upgeating now stuck on recovery mode – GSM-Forum

steffe
    Member
    Post count: 2452

Fattar inte riktigt varför nån köper en skadad telefon?

abacabb
    Member
    Post count: 2

Mekke: Quickpwn hänger också upp sig. 🙁
    steffe: Jag går el. Tycker om att öppna elektroniska saker och kolla runt. Trodde iofs bara att det var problem med batteriet, men nu verkar det ju vara någonting annat också.

steffe
    Member
    Post count: 2452

Okej,då fattar jag,hoppas du inte pröjsade för mycket.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.