Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Köpa iPhone › iphone från Egypten
-
AuthorPosts
-
JAg har möjligheten att köpa em en Iphone från Egypten. Jag är grymt sugen. Hur använder man en utländsk Iphone bäst, jag har hör talas om både jailbreaka och ett “piratsimkort”. Jag har 3 som operatör.
Jag vore jätte tacksam för svar.
Med vänliga hälsningar // andreasKolla om telefonen är operatörslåst,om den inte är det så ska ditt vanliga sim funka.Jailbrejk ger möjlighet att lägga in lite andra program än obrejkat.Var noga med att kolla telefonen innan du köper,se till att språkstöd och tangentbord funkar på det språk du tänker använda.
Kolla om telefonen är operatörslåst,om den inte är det så ska ditt vanliga sim funka.Jailbrejk ger möjlighet att lägga in lite andra program än obrejkat.Var noga med att kolla telefonen innan du köper,se till att språkstöd och tangentbord funkar på det språk du tänker använda.
Kolla om telefonen är operatörslåst,om den inte är det så ska ditt vanliga sim funka.Jailbrejk ger möjlighet att lägga in lite andra program än obrejkat.Var noga med att kolla telefonen innan du köper,se till att språkstöd och tangentbord funkar på det språk du tänker använda.
Glöm ej heller kolla så den är 100% äkta, man kan aldrig vara säker när man köper från sådana länder…
Glöm ej heller kolla så den är 100% äkta, man kan aldrig vara säker när man köper från sådana länder…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.