Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Iphone goodbye
-
AuthorPosts
-
Har nu en HTC Hero och jag kommer aldrig någonsin strula med Apple produkter mer.
Ni skall alla ha tack för hjälp som jag fått här, synd att det inte var ett Android forum istället 😛
Lycka till med era telefoner och jag hoppas vi ser mer av Iphone användare som kommer inse Androids stora potential.
God Jul och gott nytt år!
Du är den första jag hört talas om som bytt bort sin iphone för annan telefon 😛 Lycka till på andra sidan.
Jag vet faktiskt 5-6 stycken till.
Vet de som bytt bort sina macdatorer också.
ser fram mot en androidversion till iphonen….tror android kan bli stort som operativ, men htc hero tvivlar jag på om just den telefonen skulle gör mig så nöjd som iphone har gjort.
Jag har gått ifrån iPhone i bland för att jag tyckt att det är mycket pengar men jag kommer alltid tillbaks för det finns ingen bättre;-)
@sarkostik 48711 wrote:
Har nu en HTC Hero och jag kommer aldrig någonsin strula med Apple produkter mer.
Ni skall alla ha tack för hjälp som jag fått här, synd att det inte var ett Android forum istället 😛
Lycka till med era telefoner och jag hoppas vi ser mer av Iphone användare som kommer inse Androids stora potential.
God Jul och gott nytt år!
Jag förstår dig helt och hållet. Jag köpte min iFån förra veckan och är verkligen INTE imponerad av avsaknaden av logiken i iToons och att Utforskaren på Windows inte går att använda på telefånen.
Att inte kunna använda sina mp3 filer direkt som ringsignaler är SUPERUSELT. Att ringsignalerna ska behöva begränsas till 40 sek och därmed ödsla tid på att redigera dem är SUPERUSELT.
Att min iToons vägrar överföra min ringsignal till telefånen samtidigt som det säger att synken gick OK, är på gränsen till förjävligt.
Nä, dra-och-släpp ska det vara, med Utforskaren självkart . Jag är ingen pille-snubb som gillar att gräva ner sig i undermenyer för att kunna överföra filer. Sånt hör hemma på 90-talet då folk fick vara dataingenjör för att kunna installera en skrivare.
Lycka till med din HTC, och tack för tipset, jag kanske gör samma sak snart.
Jag börjar bli rejält less på min iphone med.. den blir bara trögare och trögare, och då är de inte ens längesen som ja installerade om den.
Kan ta upp till tio sek för att få fram numret hos en kontakt. Apps startar också segare och segare.
Väntar med spänning på SE Xpera X10!@i-fån 48765 wrote:
Jag förstår dig helt och hållet. Jag köpte min iFån förra veckan och är verkligen INTE imponerad av avsaknaden av logiken i iToons och att Utforskaren på Windows inte går att använda på telefånen.
Att inte kunna använda sina mp3 filer direkt som ringsignaler är SUPERUSELT. Att ringsignalerna ska behöva begränsas till 40 sek och därmed ödsla tid på att redigera dem är SUPERUSELT.
Att min iToons vägrar överföra min ringsignal till telefånen samtidigt som det säger att synken gick OK, är på gränsen till förjävligt.
Nä, dra-och-släpp ska det vara, med Utforskaren självkart . Jag är ingen pille-snubb som gillar att gräva ner sig i undermenyer för att kunna överföra filer. Sånt hör hemma på 90-talet då folk fick vara dataingenjör för att kunna installera en skrivare.
Lycka till med din HTC, och tack för tipset, jag kanske gör samma sak snart.
Bara för att iTunes är kasst behöver du väl inte gnälla på iPhonen! 😛
Alla dina problem går att lösa.
Om du bokar i HANTERA MANUELLT i iTunes kan du dra o släppa hur mycket du vill från utforskaren rakt in i iPhonen. Och visst det kanske är kast att du inte kan kör mp3’er som ringsignal, men gå in på Audiko – tryck skapa ny – ladda upp valfri mp3 som du vill ha till ringsignal – välj vilken del av låten du ska ha – tryck på skapa och spara ner filen på skrivbordet – dra och släpp sedan denna fil rakt in i din iphone.@perk 48768 wrote:
Jag börjar bli rejält less på min iphone med.. den blir bara trögare och trögare, och då är de inte ens längesen som ja installerade om den.
Kan ta upp till tio sek för att få fram numret hos en kontakt. Apps startar också segare och segare.
Väntar med spänning på SE Xpera X10!När startade du om den senast? Har du 800 JB program?
@perk 48768 wrote:
Väntar med spänning på SE Xpera X10!Har du winterboard så slöar det ner telefonen ordentligt med.
Dom som klagar på iPhone vet inte hur den fungerar. Bytte bort min 3G till en Aino. Nu ska man inte jämföra dessa, men ändå. Det slutade med att jag grät, har nu beställt en 3GS. 🙂
@thelawyer 48980 wrote:
Dom som klagar på iPhone vet inte hur den fungerar. Bytte bort min 3G till en Aino. Nu ska man inte jämföra dessa, men ändå. Det slutade med att jag grät, har nu beställt en 3GS. 🙂
Jag är själv ett stort iPhone-fan, men måste bara “klaga” lite på ditt uttalande :P.
Det i citatet som är märkt med fetstil som jag tycker är lite fel.
Det är ungefär “tycker du inte om den här telefonen så är det fel på dig och inte telefonen”.Läste en trevlig artikel på idg om just att fans inte tycker om när någon klagar på iphone tex 🙂
Gillar man inte iPhone så visst, byt till en annan telefon helt enkelt som passar individen i fråga.
Men att helt skylla på att om man inte tycker om telefonen är det individens fel för att man inte vet hur man använder den, som du så fint säger, tycker jag är helt fel :P. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.