iPhone-hjälp

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone iPhone-hjälp

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 6

Hallå grabbar det är så att jag har införskaffat mig en iPhone, men jag har fått ett litet problem som jag misstänker att någon här kanske kan hjälpa mig med. Det är så att när jag skall synkronisera filmer till telefonen så laddar filmen kanske till 1/10 och sedan avbryts det så står det något i stil med “iPhone enheten “iPhone” kan inte synkroniseras. Skivan som behövs hittades inte.” Någon som vet vad som behövs göras? Hade samma problem med min andra iPhone, har testat att instalera om iTunes skulle det kunna vara något med datorn som är fel tro?
    Är riktigt tacksam för hjälp / Oskar

andrezii
    Member
    Post count: 84

har du konverterat filmerna rätt då?
    nej, det har du inte, använd programmet
    “Videora” och konvertera filmerna så eru ready2go

Oskarh
    Member

Jag använder Videora iPhone Converter men det fungerar inte bättre för det 😡

haren
    Member
    Post count: 200

@oskarh 693 wrote:

Hallå grabbar det är så att jag har införskaffat mig en iPhone, men jag har fått ett litet problem som jag misstänker att någon här kanske kan hjälpa mig med. Det är så att när jag skall synkronisera filmer till telefonen så laddar filmen kanske till 1/10 och sedan avbryts det så står det något i stil med “iPhone enheten “iPhone” kan inte synkroniseras. Skivan som behövs hittades inte.” Någon som vet vad som behövs göras?

Tacksam för svar / Oskar:)

Börja med att testa att installera om iTunes eftersom det är väldigt buggigt. Annars så testa att återställa iphonen!

//h

Oskarh
    Member

Hallå grabbar det är så att jag har införskaffat mig en iPhone, men jag har fått ett litet problem som jag misstänker att någon här kanske kan hjälpa mig med. Det är så att när jag skall synkronisera filmer till telefonen så laddar filmen kanske till 1/10 och sedan avbryts det så står det något i stil med “iPhone enheten “iPhone” kan inte synkroniseras. Skivan som behövs hittades inte.” Någon som vet vad som behövs göras? Hade samma problem med min andra iPhone, har testat att instalera om iTunes skulle det kunna vara något med datorn som är fel tro?
    Är riktigt tacksam för hjälp / Oskar:)

Oskarh
    Member

@oskarh 693 wrote:

Hallå grabbar det är så att jag har införskaffat mig en iPhone, men jag har fått ett litet problem som jag misstänker att någon här kanske kan hjälpa mig med. Det är så att när jag skall synkronisera filmer till telefonen så laddar filmen kanske till 1/10 och sedan avbryts det så står det något i stil med “iPhone enheten “iPhone” kan inte synkroniseras. Skivan som behövs hittades inte.” Någon som vet vad som behövs göras? Hade samma problem med min andra iPhone, har testat att instalera om iTunes. Jag testade på min laptop istället och där fungerade allt som det skulle. Någon som kanske har samma problem?
    Är riktigt tacksam för hjälp / Oskar:)

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.