Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Köpa iPhone › iPhone i Thailand
-
AuthorPosts
-
Hej, ska till thailand i vinter och undrar om någon vet vad en iPhone kostar där. Fick upp en tråd på sökningen där en kille hade köpt en 16 gb för 3500 kr(då borde 8 gb gå för ca 3000?). Såg även en prislista någon stans för iPhone i alla länder (vet inte om det var här eller någon annanstans, fick inte fram den på söket iaf), någon som vet var den finns? Annars funderar jag bara på att köpa en billig kopia (mamma hade en viewty och hon sa att touch var skit. Sen vet jag att iPhonen är annorlunda) och verkligen se om man är inne på rätt spår med touch 😀 Självklart är iPhonens touch mycket bättre än skit kopierna men men(har känt lite på en iPod touch, det är det enda) Tack på förhand!:D
@kungen 8496 wrote:
Hej, ska till thailand i vinter och undrar om någon vet vad en iPhone kostar där. Fick upp en tråd på sökningen där en kille hade köpt en 16 gb för 3500 kr(då borde 8 gb gå för ca 3000?). Såg även en prislista någon stans för iPhone i alla länder (vet inte om det var här eller någon annanstans, fick inte fram den på söket iaf), någon som vet var den finns? Annars funderar jag bara på att köpa en billig kopia (mamma hade en viewty och hon sa att touch var skit. Sen vet jag att iPhonen är annorlunda) och verkligen se om man är inne på rätt spår med touch 😀 Självklart är iPhonens touch mycket bättre än skit kopierna men men(har känt lite på en iPod touch, det är det enda) Tack på förhand!:D
köpte min i bkk på mbk för ca 4000 men nu lär den vara billigare
@mufakka 8633 wrote:
köpte min i bkk på mbk för ca 4000 men nu lär den vara billigare
Perfekt, ska bo på ett hotell som ligger precis brevid mbk, har sett att hela plan 4 ska vara telefoner. Är de äkta? Vilka märken? Riktiga butiker eller bara stånd? Kan knappt vänta 😀 Köpte du 2g eller 3g? 8 ir 16 gb??
Tack:D@kungen 8636 wrote:
Perfekt, ska bo på ett hotell som ligger precis brevid mbk, har sett att hela plan 4 ska vara telefoner. Är de äkta? Vilka märken? Riktiga butiker eller bara stånd? Kan knappt vänta 😀 Köpte du 2g eller 3g? 8 ir 16 gb??
Tack:DVisst har de äkta iphones, men såklart även hiphones och andra plagiat. Det jag fick lära mig i MBK är att de vilket fall är ärliga försäljare som informerar om vad som är äkta eller fejk i deras små butiker..
Men räkna inte med att de äkta telefonerna kommer vara superbilliga.
Även om du efter prutandet kan ha tjänat en slant så rör det sig kanske bara om någon hundralapp billigare till skillnad från de satta internationella priserna.@marer 8679 wrote:
Visst har de äkta iphones, men såklart även hiphones och andra plagiat. Det jag fick lära mig i MBK är att de vilket fall är ärliga försäljare som informerar om vad som är äkta eller fejk i deras små butiker..
Men räkna inte med att de äkta telefonerna kommer vara superbilliga.
Även om du efter prutandet kan ha tjänat en slant så rör det sig kanske bara om någon hundralapp billigare till skillnad från de satta internationella priserna.Ok, så det låter som det är bättre att köpa en iPhone på blocket för ca 4000 som redan är jailbreakad och klar (svensk, meny, tangentbord, kunna använda alla sim)?:D
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.