Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › iphone ingen mottagning
-
AuthorPosts
-
Tjenare allesammans
jag har ett jätte jobbigt problem med mig iphone 2g.
jag har ingen mottagning (gsm comviq) och allting började när jag av misstag uppdaterade till v 2.0 och sen nergraderade til 1.1.4.
och nu har jag ingen mottagning testade tom att uppdatera den till v 2.1 och samma fel där.
sen så använda jag iclarifieds guide om hur man ska nergradera telefonen igen till 114 men fortfarande ingen signal (kompisen har gjort exakt samma sak med sin telefon och exakt samma problem)
tillägas ska att jag hade alltid mottagning innan jag började flippra runt =)
EDIT: glömde nämna att numera när jag försöker återställa iphonen till 1.1.4 så åfr jag massa okända fel meddelanden (2003) (1604) och några andra har jag fått
tack på förhand för hjälpen
Nej den är inte låst har efter lite mera jobb lyckats återställaden till 114 igen men den vägrar att ge sig med sändningen
Nej den är inte låst har efter lite mera jobb lyckats återställaden till 114 igen men den vägrar att ge sig med sändningen
låter som mitt problem med. det började sen jag uppgraderade den och sen nedgraderade till 1.1.4 igen. så efter jag använt kiphone så försvinner täckningen när det ringer eller jag ringer och samtalen avbryts.
hittar dock ingen stanns om hur man ska fixa det så iphonen är nerpackad i lådan sen 1-2månader tillbaka.låter som mitt problem med. det började sen jag uppgraderade den och sen nedgraderade till 1.1.4 igen. så efter jag använt kiphone så försvinner täckningen när det ringer eller jag ringer och samtalen avbryts.
hittar dock ingen stanns om hur man ska fixa det så iphonen är nerpackad i lådan sen 1-2månader tillbaka.låter som mitt problem med. det började sen jag uppgraderade den och sen nedgraderade till 1.1.4 igen. så efter jag använt kiphone så försvinner täckningen när det ringer eller jag ringer och samtalen avbryts.
hittar dock ingen stanns om hur man ska fixa det så iphonen är nerpackad i lådan sen 1-2månader tillbaka.blir det inget problem med baseband? Jag har för mig att jag har läst det någonstans. finns väl en guide på iclarified hur man ska göra, kolla där så att ni gjort alla stegen.
blir det inget problem med baseband? Jag har för mig att jag har läst det någonstans. finns väl en guide på iclarified hur man ska göra, kolla där så att ni gjort alla stegen.
blir det inget problem med baseband? Jag har för mig att jag har läst det någonstans. finns väl en guide på iclarified hur man ska göra, kolla där så att ni gjort alla stegen.
har läst det med om att nedgradera basebandet. men det har inte hjälpt!.
har läst det med om att nedgradera basebandet. men det har inte hjälpt!.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.