Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › iphone inköpt. vad sen 2.2 eller 2.1 ?
-
AuthorPosts
-
Nu har jag varit på telia och cashat ut en iphone 3g 8G.. REFILL
Innan jag ska koppla upp den till itunes…
Så måste jag få veta, ska jag uppdatera till 2,2 eller låta det vara 2.1 i den?
Om det nu är 2.1 i den vill säga ?!Och vad är fördelarna och nackadelarna, med dem ?
mvh
Ingen fördel med 2.1, uppdatera till 2.2 🙂
Okej :). Glömde skriva det.. men jag satt in mitt halebop kontantkort och det fungerade.
Så om jag uppdaterar till 2.2 ?Kommer det fortfarande fungera med halebop kontantkortet?
Eller blir jag tvungen att köpa ett telia refill.Okej :). Glömde skriva det.. men jag satt in mitt halebop kontantkort och det fungerade.
Så om jag uppdaterar till 2.2 ?Kommer det fortfarande fungera med halebop kontantkortet?
Eller blir jag tvungen att köpa ett telia refill.Okej :). Glömde skriva det.. men jag satt in mitt halebop kontantkort och det fungerade.
Eller blir jag tvungen att köpa ett telia refill.Om du inte gjort något med mobilen dvs installerat något som ska låsa upp den så ska halebop funka, sedan finns ju yellowsn0w som låser upp mobilen totalt, se andra trådar för info men yellowsn0w funkar BARA med 2.2 efter som 2.2 har det nyaste basebandet…
Om du inte gjort något med mobilen dvs installerat något som ska låsa upp den så ska halebop funka, sedan finns ju yellowsn0w som låser upp mobilen totalt, se andra trådar för info men yellowsn0w funkar BARA med 2.2 efter som 2.2 har det nyaste basebandet…
Om du inte gjort något med mobilen dvs installerat något som ska låsa upp den så ska halebop funka, sedan finns ju yellowsn0w som låser upp mobilen totalt, se andra trådar för info men yellowsn0w funkar BARA med 2.2 efter som 2.2 har det nyaste basebandet…
Hej fattar inte riktigt, ska jag uppdatera via itunes till 2.2 eller updatera med jailbreak v 2.2 först.
Nemo
Hej fattar inte riktigt, ska jag uppdatera via itunes till 2.2 eller updatera med jailbreak v 2.2 först.
Nemo
Tack för snabbt svar. Alltså uppdatera via itunes till 2.2 sedan jailbreaka med v 2.2 som finns att ladda ner och sedan låsa upp med yellowsnow.
Tack för snabbt svar. Alltså uppdatera via itunes till 2.2 sedan jailbreaka med v 2.2 som finns att ladda ner och sedan låsa upp med yellowsnow.
nu har jag kommit igång med min iphone… och allt är fri och fröjd :).
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.