Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Köpa iPhone › iphone köp! (som alla andra? :P)
-
AuthorPosts
-
Tjenare! har blivit så sjukt sugen på att kööpa en iphone nu! Har kollar runt lite och hittar ett riktigt fint erbjudande hos halebop då jag betalar (3gs 16gb) 3600 för mobilen sen 88kr de 12 första månaderna och efter det 118kr (3g 8gb) 2400kr för mobilen sen 88kr de 12 första månaderna och efter det 118kr då både fri surf och fria sms. (jag bryr mig inte om vad det kostar att ringa för jag ringer max 4 samtal/mån alá 30sek) tycker ni att det är värt det? Och nu till en annan fråga! 3g ELLer 3gs?! (om 3gs, vit eller svart?) är det värt de 1200kr extra för 3gs:en? eller är det värt med en iphone över huvudtaget? har igentligen en fultfungerande mobil men ändå 😛
Tacksam för svar!! //Jibbson!:)
Om det är värt en 3GS eller om det ens är värt en iPhone får du ställa frågan till dig själv.
Då du måste se efter om vilka behov du har.@jibbson 47981 wrote:
menade lite om man ångrar sig, eller uppfyller den de kraven som den utmärker sig för att göra vilket jag inte har någon koll på….
Jag är absolut inte missmöjd på något sätt alls.
Har även ägt en 3G telefon då 3G modellen var den nyaste.
Det som gjorde mig att gå från 3G till 3GS är just pga att den är sjuhelsickes mycket snabbare än 3G luren.
Och så kommer ju 3GS såklart även med större lagringsutrymme (32GB) i den största enheten.Jag har aldrig haft så koll på läget som jag har med en telefon.
Kalendern är hur bra som helst för mig som har många bollar i luften och jag blir meddelad om händelser i förväg etc.
Sen använder jag även luren som gps-navigator till bilen och mycket annat.
Jag skulle aldrig tänka mig att byta ner mig från tex iphone till någon SE-lur eller nokia-lur i dagsläget.@muffins 47986 wrote:
Jag är absolut inte missmöjd på något sätt alls.
Har även ägt en 3G telefon då 3G modellen var den nyaste.
Det som gjorde mig att gå från 3G till 3GS är just pga att den är sjuhelsickes mycket snabbare än 3G luren.
Och så kommer ju 3GS såklart även med större lagringsutrymme (32GB) i den största enheten.Jag har aldrig haft så koll på läget som jag har med en telefon.
Kalendern är hur bra som helst för mig som har många bollar i luften och jag blir meddelad om händelser i förväg etc.
Sen använder jag även luren som gps-navigator till bilen och mycket annat.
Jag skulle aldrig tänka mig att byta ner mig från tex iphone till någon SE-lur eller nokia-lur i dagsläget.Låter ju nästan lite för bra 😛 blir väll en 3gs då! kollade runt på lite tester och kom också fram till att 3gs:en var betydligt snabbare på allting! Nu till abonemanget! har du någon kolla på det? jag tog liksom första bästa som uppfyllde mina krav men känner du till något billigara?
@jibbson 47988 wrote:
Låter ju nästan lite för bra 😛 blir väll en 3gs då! kollade runt på lite tester och kom också fram till att 3gs:en var betydligt snabbare på allting! Nu till abonemanget! har du någon kolla på det? jag tog liksom första bästa som uppfyllde mina krav men känner du till något billigara?
Ingen aning gällande abonnemang för privatpersoner då jag själv inte har något sådant.
Jag hade inte köpt en iPhone ifall jag bara hade tänkt att ringa eller messa. Och sen så hade jag inte heller bundit upp mig på en sådan nu, då det troligtvis kommer en helt ny version till sommaren med större förändringar än vad det var emellan 3G´n och 3Gs.
@carpe 47993 wrote:
Jag hade inte köpt en iPhone ifall jag bara hade tänkt att ringa eller messa. Och sen så hade jag inte heller bundit upp mig på en sådan nu, då det troligtvis kommer en helt ny version till sommaren med större förändringar än vad det var emellan 3G´n och 3Gs.
ska självklart använda den som dator pch kanske t.om modem också. glömmde att nämna det….. har du någon aning vad dom förändringarna innebär?
Inte den blekaste. Varken hur det kommer att se ut eller vad den kommer att innehålla. Det läckte ut bilder på hur 3Gs skulle se ut, men det visade sig vara tokfel, så om det dyker upp något om den nya som kommer i sommar så lär jag ta det med en nypa salt.
Tjenare! jag beställde nyligen en iphone 3gs 16gb ifrån halebop. Innan dess ägde jag en iphone 3g i några dagar då jag var “snabb” och det var den enda dom hade inne och jag som var sugen på allt vad iphone hete och tog en svart 8gb. Men ångrade mig & lämnade tillbaka och tog 3gsen 16gb vit. Och det tog cirka 5 dagar för att få den ifrån halebop med abonemang vänner.
Och nu ångrar jag inte mig en sekund så skönt att ligga i sängen & surfa / facebook / msn. Tröttnar aldrig på den faktiskt. Kommer aldrig någonsin att skaffa en sony/nokia/samsung/lg igen.
Aldrig blivit så nöjd & använd en telefon så mycket 🙂
Sen har ju halebop en gräns på 500mb per månad, men har surfat som en galning säkert 2-3 laddningar, & har bara kommit upp i 50mb. Så har en del kvar 🙂 Sen ladda inte ner appsen direkt ifrån telefonen utan koppla in den & gör det i itunes då sparar du massor med mb.
Så tveka inte halebop är det billigaste & riktigt bra med fria sms osv 😎
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.