iPhone låser sig aldrig efter ett SMS/Notiser

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone iPhone låser sig aldrig efter ett SMS/Notiser

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 6

Min iPhone låser sig aldrig efter att man till exempel fått ett nytt SMS och den där rutan med SMSet står. Detta suger musten ur mitt batteri och kan tömma den på bara någon timme. Hur kan man göra så att iPhonen låser sig automatiskt efter en minut efter att man fått ett SMS/Notis?? Den har aldrig gjort såhär förut. Och jag har autolås på.

Tack

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Det låter som om du ska återställa den utan att läsa in någon backup. Kör du med jailbreak så är det klokt att tänka efter en extra gång innan du sätter igång

teemu
    Member
    Post count: 6

Jag har kommit fram till att det faktiskt bara är skärmen som aldrig stängs av när telefonen är i låst läge. Om telefonen alltså är låst men skärmen är igång kommer skärmen inte stängas av förrän jag manuellt gör det.

Jag kör jailbreakad så återställning blir sista utvägen.

RFTing
    Member
    Post count: 1

@teemu 62885 wrote:

Min iPhone låser sig aldrig efter att man till exempel fått ett nytt SMS och den där rutan med SMSet står. Detta suger musten ur mitt batteri och kan tömma den på bara någon timme. Hur kan man göra så att iPhonen låser sig automatiskt efter en minut efter att man fått ett SMS/Notis?? Den har aldrig gjort såhär förut. Och jag har autolås på.

Tack

jag har samma problem min är jailbreakad behöver hjälp att fixa problemet . vill inte återställa hällst:(

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.