Iphone låst till AT&T

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Member
    Post count: 10

Hej har en iphone 3gs låst till AT&T eftersom jag importerat den via international orders. Jag är riktigt trött på att behöva jailbreaka och låsa upp telefonen. Är det någon som vet om det går att få den officiellt upplåst via AT&T? Om det går överhuvudtaget och i så fall hur jag gör och vad det kostar? Eller är jag rökt?

svensson431
    Member
    Post count: 210

Tror dom har samma regler som i sverige 12 månader efter det kan man låsa upp den lagligt.

Bara en spekulation ring och fråga vetja eller maila.

Eller sälj den och köp en ny.

carpe
    Member
    Post count: 904

Hur har du kunnat bli trött på att Jaila och låsa upp? Är ju bara en engångsprocedur, oftast.

Fa1ly
    Member
    Post count: 58

@carpe 48438 wrote:

Hur har du kunnat bli trött på att Jaila och låsa upp? Är ju bara en engångsprocedur, oftast.

inte om han har den nya med nya Banden… då måste man köra JB och blacksnow varje gång amn startar om telefonen

carpe
    Member
    Post count: 904

Åh far åt helvete va surt =

Fa1ly
    Member

@carpe 48444 wrote:

Åh far åt helvete va surt =

kinda :/

stickaaan
    Member
    Post count: 259

Men brukar man seriöst starta om telefonen så ofta?
    Jag har nog aldrig startat om min sern jag fick den från när den släpptes. Den har dock laddats ut er gång. Men har aldrig startat om den annars 🙂

Fa1ly
    Member

@stickaaan 48452 wrote:

Men brukar man seriöst starta om telefonen så ofta?
    Jag har nog aldrig startat om min sern jag fick den från när den släpptes. Den har dock laddats ut er gång. Men har aldrig startat om den annars 🙂

okej på ren svenska då:

– STÄNGER du AV den = strömen stängs av, och du slår på den igen så måste du göra unlock proceduren igen 😉

magnusadress
    Member
    Post count: 10

Det var sen jag uppdaterade till senaste versionen av operativsystemet som det blev besvärligt. Jailbreakandet och upplåsningen fungerar utan problem, men någorlunda regelbundet tappar telefonen sändningen när jag ringer eller blir uppringd – irriterande! Har gjort om allt flera gånger men felet återkommer. Tack för era svar och tankar förresten. Nu har jag dock löst det genom att idag köpa en ny 32 gig variant med tre kontantkort. Nu borda jag slippa bekymmer i vart fall.

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.