Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › iPhone med Halebop-kontantkort
-
AuthorPosts
-
Går det att surfa med halebop kontantkort? om hur ställer man in det? mkt tacksam för svar!!
En fråga till.. hur får man in bilder på album?Som det står i tidigare inlägg kan du använda alla operatörer utom 3 såvidare du inte köper en “Helsvensk iphone på international orders”
Ja halebop funkar.
sen hur du får internet beror ju på..
Antingen söker du upp ditt trådlösa nätverk på mobilen och surfar på det gratis.
kan även använda Edge…
Bilder på album får du genom att
-Gå in på itunes
-lägga in en låt / album
-markera alla låtarna/låten som man vill ha bilden på
– höger tryck och gå in på “Visa Info”
– Dubbeltryck på “bildmattrial” och lägg in den bilden du önskar
– Synca iphonen och WALLA xDfungerar edge med halebopkontantkort? och frågan är då hur ställer man in det i iphonen så att det fungerar?
Funderar också över det där. För man brukar ju behöva inställningar för att använda gprs via telefon som man annars har fått skickade till sig beroende på vad man har för telefon. Nu finns det ju inga halebop-inställningar för iphone direkt.
Men iof så har ju ingen annan klagat på att det inte fungerar, med telia osv, så då borde det väl fungera med halebop också. Lr?
@mantou 1594 wrote:
Funderar också över det där. För man brukar ju behöva inställningar för att använda gprs via telefon som man annars har fått skickade till sig beroende på vad man har för telefon. Nu finns det ju inga halebop-inställningar för iphone direkt.
Men iof så har ju ingen annan klagat på att det inte fungerar, med telia osv, så då borde det väl fungera med halebop också. Lr?
Är inte telias gprs och halebop samma ? samma inställningar? Halebop lånar väl sitt nät av telia
ja fattar noll hur man får igång internet i telefonen vill byta teman o sådär men står nånting med edge får ite igång mms heller fast ja skrivit in rätt siffror 🙁
hmm.. OM jag beställer en iphone 3G från IO så kan jag alltså stoppa i vilket kontankort jag vill typ?! Men frågan är då vilket är bäst? finns det nått bra sätt så man får kontakt med wlan utan att man har eget trådlöst internet?
@ripperoo 1588 wrote:
Som det står i tidigare inlägg kan du använda alla operatörer utom 3 såvidare du inte köper en “Helsvensk iphone på international orders”
Ja halebop funkar.
sen hur du får internet beror ju på..
Antingen söker du upp ditt trådlösa nätverk på mobilen och surfar på det gratis.
kan även använda Edge…
Bilder på album får du genom att
-Gå in på itunes
-lägga in en låt / album
-markera alla låtarna/låten som man vill ha bilden på
– höger tryck och gå in på “Visa Info”
– Dubbeltryck på “bildmattrial” och lägg in den bilden du önskar
– Synca iphonen och WALLA xDTänkte fråga om att lägga in bilder, måste man markera alla låterna som tillhör en album för att lägga bilden???
@mry.i 7859 wrote:
Tänkte fråga om att lägga in bilder, måste man markera alla låterna som tillhör en album för att lägga bilden???
Bilden kommer in automatiskt när man lägger in den ( om bilden finns där i iTunes), iaf fungerar det så på min nano.
Dock är den guiden som ripperoo beskrev en väldigt omstämndig/felaktig.1 Skapa ett konto på itunes
2 Mata in siffrorna på ditt visa/mastercard/whatever i ituned när du registrerar (för att få tillgång till iTunes Store)
3 Skriv in rätt artistnamn + album på så många artister du orkar
4 Avanserat –> “Hämta bildmatrial till Album”
5 vänta
6 synka med iPhoneKlart!
Om vissa inte fungerar är det för att de är okännda artister eller för att du skrivit fel album/artistnamn
Sorry för OT men kännde att jag ville hjälpa starar’n
@Mr EmCom 8152 wrote:
Bilden kommer in automatiskt när man lägger in den ( om bilden finns där i iTunes), iaf fungerar det så på min nano.
Dock är den guiden som ripperoo beskrev en väldigt omstämndig/felaktig.1 Skapa ett konto på itunes
2 Mata in siffrorna på ditt visa/mastercard/whatever i ituned när du registrerar (för att få tillgång till iTunes Store)
3 Skriv in rätt artistnamn + album på så många artister du orkar
4 Avanserat –> “Hämta bildmatrial till Album”
5 vänta
6 synka med iPhoneKlart!
Om vissa inte fungerar är det för att de är okännda artister eller för att du skrivit fel album/artistnamn
Sorry för OT men kännde att jag ville hjälpa starar’n
Vart ska jag registera mig då, funkar maestro är det gratis? är du säker att det funkar på iphonen som du har skrivit?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.