Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › iPhone och kyla
-
AuthorPosts
-
Tjena, undrar om ni märkt nått skumt med era lurar nu när det börjar frysa på lite.
Det största problemet för mig hittils var när jag skulle skriva sms imorse 18 grader kallt och fingrarna var som isbitar :S 😛
Då känndes den lite segare än vanligt.
Iphonen är som all elektronik känslig för temperaturer,i manualen står oftast vilket temperaturområde apparaten är avsedd för.
Vid kyla under den nedre tempgränsen blir iphonen först seg,och lägger sen av helt.Sträng kyla och snabba temperaturväxlingar kan orsaka skador.Iphonen är som all elektronik känslig för temperaturer,i manualen står oftast vilket temperaturområde apparaten är avsedd för.
Vid kyla under den nedre tempgränsen blir iphonen först seg,och lägger sen av helt.Sträng kyla och snabba temperaturväxlingar kan orsaka skador.Iphonen är som all elektronik känslig för temperaturer,i manualen står oftast vilket temperaturområde apparaten är avsedd för.
Vid kyla under den nedre tempgränsen blir iphonen först seg,och lägger sen av helt.Sträng kyla och snabba temperaturväxlingar kan orsaka skador.Displayen typ laggar och blir väldigt seg nu när det är fruset ute. Sen har jag svårare för att använda luren när mina fingrar är kalla och hårda. För att inte tala om när man har sina handskar på sig, det ringde häromdagen och jag hade handskarna på mig så jag fick dra reglaget med näsan. Funkade rätt bra.
Displayen typ laggar och blir väldigt seg nu när det är fruset ute. Sen har jag svårare för att använda luren när mina fingrar är kalla och hårda. För att inte tala om när man har sina handskar på sig, det ringde häromdagen och jag hade handskarna på mig så jag fick dra reglaget med näsan. Funkade rätt bra.
Displayen typ laggar och blir väldigt seg nu när det är fruset ute. Sen har jag svårare för att använda luren när mina fingrar är kalla och hårda. För att inte tala om när man har sina handskar på sig, det ringde häromdagen och jag hade handskarna på mig så jag fick dra reglaget med näsan. Funkade rätt bra.
@johnny Hotpants 21740 wrote:
Hehe läst från ifun.se eller?
hmm? nej är det någon som gjort något med näsan där eller?
Tittar på en gånghmm? nej är det någon som gjort något med näsan där eller?
Tittar på en gånghmm? nej är det någon som gjort något med näsan där eller?
Tittar på en gångJag undrar ju lite grann hu ni lyckas få telefonen så kall? Menar, man har den ju i fickan och där är det säkert +20. När man tar upp den håller man den ju i handen, så inte blir den speciellt kall där heller…..
Men ni kanske har den i ett snöre runt halsen, utanpå jackan 😀
Jag undrar ju lite grann hu ni lyckas få telefonen så kall? Menar, man har den ju i fickan och där är det säkert +20. När man tar upp den håller man den ju i handen, så inte blir den speciellt kall där heller…..
Jag undrar ju lite grann hu ni lyckas få telefonen så kall? Menar, man har den ju i fickan och där är det säkert +20. När man tar upp den håller man den ju i handen, så inte blir den speciellt kall där heller…..
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.