Front page › Forums › Övriga ämnen › Iphone.se har blivit seg
-
AuthorPosts
-
Sista tiden när jag går på den här sidan så tar det väldigt lång tid för sidan att laddas:confused: Det ser ut som länkarna”Köp din Iphone 3GS hos Telia, Tre , Telenor behöver en massa tid:mad2: Är det så för er också? Junst nu så tar denna sida längre tid att laddas är Aftonbladet:(
/Stumpen
reklamen kommer upp fort, men sedan så tar det en j-a tid att komma vidare, ofta att man får time out.
Jag skulle dessutom vilja snabba upp så att första sidan man kommer till har de senaste 20-40 uppdaterade trådarna direkt, så man slipper gå upp som steg två och klicka på nya inlägg.
Är på tok för många undergrupper, med tanke på det få antal inlägg som skrivs.Jasså Kurtson? Då kanske det är dags att aktivera prenumeration för trådar.
En funktion inne på kontrollpanelen som gör att alla de trådar du skrivit i eller som du prenumererar på för intresset skull, hamnar i den kategorin.Kontrollpanelen > Redigera Alternativ > Standardalternativ för ämnesprenumeration > Inget e-postmeddelande.
Nu kommer alla trådar du skriver i hamna under prenumerationer på kontrollpanelen. Så vet du vilka trådar du måste besöka eller inte.
Laddas fort här. Fler som upplever detta problem?
För mig laddas sidorna oändligt långsamt…
För mig går det lika fort som det alltid gjort ..
I accidentally the whole Adblock.
Nu laddar sidan snabbare när jag inte behöver ladda de 3 bilderna.Nu bör sidan ladda betydligt fortare 🙂
Säg till om det fortsätter sega.
Han flyttade bilderna från ett ställe till ett annat eller ändrade storleken på dem.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.