Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Operatörer & abonnemang › Iphone som modem med windows 7
-
AuthorPosts
-
Jag har en iphone 3GS och funderar på att köpa en Samsung N140 med Windows 7.
Kan jag då köra iphone som modem, eller måste jag ha något program för att det ska fungera? Jag är bara intresserad av lagliga lösningar.
Tacksam för alla svar i frågan. Jag måste bestämma mig för köpet senast på fredag.
Britt@brihan 47830 wrote:
Jag har en iphone 3GS och funderar på att köpa en Samsung N140 med Windows 7.
Kan jag då köra iphone som modem, eller måste jag ha något program för att det ska fungera? Jag är bara intresserad av lagliga lösningar.
Tacksam för alla svar i frågan. Jag måste bestämma mig för köpet senast på fredag.
BrittHej Britt, på din iPhone går du till Inställningar > Allmänt > Nätverk > Internetdelning.
Där aktiverar du Internetdelningen. Du kan välja att använda din iPhone som modem över Bluetooth eller USB-sladd
Mer info Apple – iPhone – Lär dig alla funktioner i nya iPhone.
Tusen tack för svaret! Det verkar ju enkelt.
Har du själv använt den med windows 7? med Samsung N140?
Vill vara säker på att det funkar med båda dessa lösningar.Tusen tack för svaret! Det verkar ju enkelt.
Vill vara säker på att det funkar med båda dessa lösningar.Tusen tack för svaret! Det verkar ju enkelt.
Vill vara säker på att det funkar med båda dessa lösningar.@brihan 47835 wrote:
Vill vara säker på att det funkar med båda dessa lösningar.Jag har inte använt kombinationen själv men har svårt att tänk
mig att det skulle vara ett problem. Ställ frågan här så kanske någon N140 ägare kan verifiera det åt dig
Samsung Netbook Community: Forums / Samsung N140 Forum@brihan 47835 wrote:
Vill vara säker på att det funkar med båda dessa lösningar.Jag har inte använt kombinationen själv men har svårt att tänk
mig att det skulle vara ett problem. Ställ frågan här så kanske någon N140 ägare kan verifiera det åt dig
Samsung Netbook Community: Forums / Samsung N140 Forum@brihan 47835 wrote:
Samsung Netbook Community: Forums / Samsung N140 Forum -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.