Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › iphone stängs av ibland av sig själv när jag trycker på "sleep" knappen
-
AuthorPosts
-
hej
min iphone stängs av ibland av sig själv när jag trycker på sleep knappen o då måste jag hålla in home o sleep knappen samtidigt för o få igång den igen, någon som vet varför o hur man åtgärdar problemet?tack på förhand
det underlättar alltid att man ger så mycket information man kan om folk ska kunna hjälpa dig, det kan sluta med att folk ignorerar dig bara för att man inte orkar köra 20 frågor.
modell av iphone, har du gjort nåt speciellt som jailbreakat är också bra att veta.sorry är rätt ny med iphone, det är en 3g o jag har version 3.1 o nej den är inte jailbreakad
Är det bara när du trycker på sleep-knappen som problemet uppstår? Har själv samma problem sedan jag uppdaterade till 3.1. Först trodde jag att det var mina lurar som kortslöt telefonen när jag tryckte på sladdknappen men sedan hände det även när jag körde utan lurar. Satt och kollade lite bilder på luren och stoppade ner den i fickan. När jag sedan skulle kolla på bilder igen var luren död och det enda som hjälpte var att hålla inne sleep och home. Kan vara så att felet uppstod när jag tryckte på sleep-knappen innan jag stoppade ner luren i fickan. I vilket fall har jag aldrig upplevt problemet innan jag uppdaterade till 3.1.
ja, bara när jag trycker på sleepknappen o har lagt märke till att de händer när det är mindre än hälften av batteriet kvar.
Skumt fel. Jag tror jag har samma problem. Ibland när jag trycker på Sleep knappen så går det inte att få igång luren igen. Det verkar inte heller som att det går att ringa till den. Ibland kommer den igång igen efter några minuter. Då kan man se på mottagningsstapeln att man inte har nån mottagning. Sen efter några sekunder får man upp några pinnar.
Jag kör 3G med 3.1 OS.
Mvh Patrik
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.