Iphone startar ej!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Iphone startar ej!

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 70

hej!

Jag återställde just min iphone via inställningarna på telefonen. Problemet är att den inte startar upp igen efter det. Står helt still på bootloggan, som dessutom är den där jäkla ananasen. Någon som varit med om något liknande? Kan inte återställa via itunes eftersom den inte hittar luren då den inte startar.

Tack på förhand,
    kivve

edit: Hittade länk på youtube om hur man löser problemet. Sry, kunde ha sökt lite bättre innan. Men ifall andra har problemet så kolla länk.
    YouTube – How to RESTORE iPhone / iPod Touch. FIX FREEZING AND ERRORS!

jojjou
    Member
    Post count: 1

min on/off knapp har lagt av och funkar inte.. och nu när mobilen är urladdad, så kan jag inte starta den eller någonting. har försökt med att koppla in den till iTunes, men det funkar inte det heller. kan någon hjälpa mig?

kivve
    Member
    Post count: 70

@jojjou 33020 wrote:

min on/off knapp har lagt av och funkar inte.. och nu när mobilen är urladdad, så kan jag inte starta den eller någonting. har försökt med att koppla in den till iTunes, men det funkar inte det heller. kan någon hjälpa mig?

Du kan ju göra som jag fick göra. Ha itunes igång, håll inne homeknappen innan du sätter in usb sladden i telefonen och håll kvar homeknappen tills det ploppar till i itunes. Då kommer du in i återställningsläge och kan återställa telefonen. Den gör ju säkerhetskopia när du synkar så kontakter och sådant synkas tillbaka.
    Kanske finns smidigare sätt men på det här sättet får du iaf igång luren utan att använda powerknappen.

jolinjom
    Member
    Post count: 818

Annars sätter du bara den i DFU-mode, Om du inte har något batteri och laddar den tror jag att det startar av sig själv… Dock ej säker

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.